Fliegl Overige tweedehands te koop (306)
Resultaten sorteren
- Laagste prijs Hoogste prijs
- De nieuwste advertenties Oudste advertenties
- Kortste afstand Verste afstand
- Nieuwste bouwjaar Oudste bouwjaar
- Laatste update Oudste update
- Fabrikant A tot Z Fabrikant Z naar A
- Relevantie
- Laagste prijs
- Prijs
- Hoogste prijs
- Prijs
- De nieuwste advertenties
- Datum geplaatst
- Oudste advertenties
- Datum geplaatst
- Kortste afstand
- Afstand
- Verste afstand
- Afstand
- Nieuwste bouwjaar
- Bouwjaar
- Oudste bouwjaar
- Bouwjaar
- Laatste update
- Laatste aanpassing
- Oudste update
- Laatste aanpassing
- Fabrikant A tot Z
- Producent
- Fabrikant Z naar A
- Producent
- Benaming van A tot Z
- Benaming
- Bezeichnung van Z naar A
- Benaming
- Model van A tot Z
- Model
- Model van Z naar A
- Model
- Laagste referentie
- referentie
- Hoogste referentie
- referentie
- Kortste looptijd
- Looptijd
- Langste bedrijfstijd
- Looptijd
- Relevantie
- Relevantie
FLIEGL
Advertentie

523 km
Overige
FlieglDolly
Bellen
Toestand: gebruikt, asconfiguratie: 2 assen, totaalgewicht: 13.400 kg, leeggewicht: 2.600 kg, maximaal laadgewicht: 10.800 kg, eerste registratie: 11/2013, bandenmaten: 285/70 r19,5, Bouwjaar: 2013, machine-/voertuignummer: 2faf8161dfc64d2a606ca8319, Nadere informatie
4 VOERTUIGEN BESCHIKBAAR! - 4 VOERTUIGEN BESCHIKBAAR! - 4 VOERTUIGEN BESCHIKBAAR! - 4 VOERTUIGEN BESCHIKBAAR!
Fijnkorrelig staal gelaste constructie, opleggerkoppeling, merk naar onze keuze voor 2 kingpins met draairing, aanslag max. 20°, telescopische steunpoot, 2 wielkeggen met houder, stalen onderrijbeveiliging, halve spatborden.
CLG onderkoppelings-dissel met gecertificeerde 50 mm trekogen voor gebruik met dolly en bakwagen.
BPW schijfremassen, luchtvering met lift- en daalventiel.
Tweepijps persluchtremsysteem, veerdruk parkeerrem, 2 verwisselvrije koppelingen aan de voorzijde met verbindingsleidingen naar de bakwagen, 2 verwisselvrije koppelingen naar de oplegger.
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-stekker aan de voorzijde, inclusief EBS-verbindingskabel naar de oplegger.
Let op: Dit aanhangvoertuig mag alleen getrokken worden door trekkende voertuigen die de werking van het ABS waarborgen! Aslastdetectie voor vrachtwagens via EBS, zonder montage op de truck.
24 Volt, meerkamerachterlichten, zijgele LED-verlichting, 2 witte markeringslichten vooraan, 2 wit/rood markeringslichten achteraan, 1 x 15-polige stekker vooraan met verbindingskabel naar de truck, 1 x 15-polige stekker met verbindingskabel naar de oplegger.
Land van toelating: Duitsland, met Dekra-keuring, voorbereid voor enkelvoudige kentekenplaathouder, contourmarkering met reflecterende strips volgens ECE R 048, zijkant wit en achter rood.
Opleggerhoogte ca.: 1150 mm
Hfsdpfxji Ri N Ro Abfjn
Advertentie

523 km
Overige
FlieglSDS 380 Vario V1
Bellen
Toestand: nieuw, totaalgewicht: 38.000 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 385/55 r22,5, machine-/voertuignummer: cf997e3303ed59631e2030c1b, Meer informatie
Chassis voor trekker-oplegger voor containers
Fijnkorrelig staal gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare 2 kingpennen en 2 kingpinposities
Containeropname:
Achteruitgeschoven ingetrokken:
1 x 20 ft of 1 x 30 ft gelijk met de achterkant
Middentelescoop 1e positie, achteruitschuif uitgeschoven 1e positie:
2 x 20 ft of 1 x 40 ft met en zonder gooseneck-tunnel
Middentelescoop 2e positie, achteruitschuif uitgeschoven 2e positie:
1 x 45 ft met en zonder gooseneck-tunnel en uitsteken aan de achterkant
Middentelescoop als inelkaar lopend centraal buisframe met vergrendeling met bouten
Hoogteverstelling achter en opklapbare middensteunen voor containers zonder tunnel
Verwijderbare, insteekbare containergeleiders vóór (elektriciteit, lucht- en remkoppelingen voor op de voorbalk)
Vergrendelingsadapter voor frontvergrendeling, voor het vanaf onder vergrendelen van containers zonder tunnel, met houder bij niet-gebruik
Achteruitschuif gelagerd op rollen, met handslinger
24t, 2-traps steunwiel, bediening aan één zijde, met halfronde onderzijde en rechte aansluitplaat, met schuifcompensatie
2 wielkeggen met houder
Aluminium zijaanrijdbeveiliging
Stalen verzinkt onderrijbeveiliging
Uittrekbare onderrijbeveiliging voor 45 ft containers
Half schaal spatborden
Antispray spatlappen volgens EG
Achteraanrijdbeveiliging
Assen & vering
SAF schijfremassen met 430 mm remschijfdiameter
Assen-/chassis laseruitgelijnd voor vermindering van bandenslijtage en brandstofverbruik
Verschoven asafstand mm (combinatieverkeer) tot 44t totaal treingewicht
Luchtvering
Remsysteem
2-leiding persluchtremsysteem
Kleurgecodeerde bekabeling voor eenvoudig onderhoud
Veerrem parkeerrem
Telecontrol
Asontlasting voor eenvoudige telescoopuitschuiving
2 verwisselingsveilige koppelingen vooraan, zonder verbindingsleiding
EBS, elektronisch remsysteem, met EBS-stekker vooraan, zonder verbindingskabel
Let op: De aanhanger mag alleen getrokken worden door trekkende voertuigen die de werking van het ABS waarborgen!
Met hef- en daalventiel
Voertuigstabiliteitssysteem
Aslastdetectie via EBS-canbus-signaal, voor weergave op het display in de cabine, truck moet voorbereid zijn, geen truckinstallatie (geen geijkt weegsysteem)
Wielen en banden
385/55 R22.5 merk naar keuze van fabrikant
Stalen velgen, fabriekszilver
Elektrisch systeem
Hedpfoi Ri Exox Abfsfn
24 volt, meerkamerverlichting, achter- en remlicht in LED, geel LED-zijlicht (opmerking: bij bepaalde trekkers kunnen foutdiagnoses voorkomen ondanks goede werking)
2 witte positielichten vooraan
2 wit/rood markeringslichten achteraan
2 x 7-polige verwisselingsveilige stekkers vooraan, zonder verbindingskabel
Gebruiksaanwijzingen
Let op: het vervoer van gevulde tankcontainers is uitgesloten!
Bij het transport van 45ft containers met korte tunnel, met of zonder frontuitbouw, wordt de toegestane systeemlengte van kingpin tot voertuigachterzijde en de totale combilengte van 16.500 mm overschreden! De onderrijbeveiliging moet handmatig worden uitgeschoven! Een ontheffingsvergunning volgens § 70 StVZo is vereist!
Land van goedkeuring/kentekenplaten
Duitsland
Typegoedkeuring volgens EG 2007/46
24/7-servicehotline
Voorbereid voor éénregelig kentekenplaathouder
Waarschuwingsbord volgens ECE-70
Contourmarkering met reflecterende strips volgens ECE R 048, zijdelings wit en achter rood
Lakwerk
Frame frontdeel + achteruitschuif vuurverzinkt
Achtergedeelte DB 7350 Novagrau
10 jaar garantie tegen doorroesten
Steunpootjes zwart gecoat
OPMERKING: Archiefbeel
Advertentie

523 km
Overige
FlieglDolly
Bellen
Toestand: gebruikt, asconfiguratie: 2 assen, totaalgewicht: 13.400 kg, leeggewicht: 2.600 kg, maximaal laadgewicht: 10.800 kg, eerste registratie: 01/2014, bandenmaten: 285/70 r19,5, Bouwjaar: 2013, machine-/voertuignummer: 4b9217583a30f28a6bc1ce196, Verdere informatie:
Fijnkorrelige staal gelaste constructie, schotelkoppeling, fabricaat naar onze keuze voor 2 kingpennen, telescopische steunpoot, wielkeggen met houder, stalen onderrijbeveiliging, spatborden in halve schaal uitvoering.
Trekboom met gekeurde 50 mm trek-oog, onderkoppeling trekboom mechanisch in lengte verstelbaar.
BPW schijfremassen, luchtvering met hef- en daalventiel, elektronisch dolly-stuursysteem, sensor via contact in het trekoog (in Duitsland vereist volgens BO-Kreis of de oplegger moet gestuurd zijn).
2-leiding persluchtremsysteem, veerveiligheids-handrem, 2 verwisselveilige koppelingkoppen aan de voorzijde met verbindingsleidingen naar de motorwagen, 2 verwisselveilige koppelingkoppen naar de oplegger.
Hjdpfx Absi Riydofjfn
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-stekker aan de voorzijde, met verbindingskabel, EBS-verbindingkabel naar de oplegger, aslastdetectie voor vrachtauto via EBS, zonder montage op de vrachtauto.
24 volt, meerkamerverlichting, zijdelings gele LED-verlichting, 2 witte markeringslampen voor, 2 wit/rode bochtmarkers achter, 1 x 15-polige stekker voorzijde.
Land van toelating: Duitsland, met Dekra keuring, voorbereid voor een enkelregelig kentekenplaathouder, contourmarkering met reflecterende striping volgens ECE R 048, zijdelings wit en achter rood, waarschuwingsbord volgens ECE - 70.
Opleggerhoogte ca.: 960 mm.
Advertentie

523 km
Overige
FlieglDolly
Bellen
Toestand: gebruikt, asconfiguratie: 2 assen, totaalgewicht: 13.400 kg, leeggewicht: 2.500 kg, maximaal laadgewicht: 10.900 kg, eerste registratie: 11/2015, bandenmaten: 285/70 r19,5, Bouwjaar: 2015, machine-/voertuignummer: 26f50c72368441dbf86440716, Verdere informatie
Chassis: Fijnkorrelstaal gelaste constructie, telescopische steunpoot, wielkeggen met houder, stalen onderrijbeveiliging, halve schaal spatborden
Tandem aanhanger koppelinrichting: Dissel met gekeurde 50 mm trekhaakoog, mechanisch in lengte verstelbare onderkoppeldissel
Assen: BPW schijfremassen, luchtvering met hef- en daalventiel, elektronisch dolly-stuursysteem
Remsysteem: Twee-leiding persluchtremsysteem, veerbelaste parkeerrem, duomatische koppeling aan de voorzijde, met verbindingsleidingen naar de motorwagen, verwisselbaar veilige koppelingen voor de oplegger, EBS, elektronisch remsysteem met EBS-stekker aan de voorzijde, inclusief verbindingskabel
Elektrisch systeem: 24 Volt, zijkant gele verlichting, 2 witte positielampen aan de voorzijde, 2 wit/rode contourverlichting achter, 1 x 15-polige stekker vooraan met verbindingskabel naar de vrachtwagen, 1 x 15-polige stekker met verbindingskabel naar de oplegger
Toelating: Contourmarkering met reflecterende strepen volgens ECE R 048, waarschuwingsbord volgens ECE - 70, vrachtwagen
Opleggerhoogte ca.: 950 mm
Hodei Ri Rrjpfx Abfefn
Advertentie

523 km
Overige
FlieglDolly
Bellen
Toestand: gebruikt, asconfiguratie: 2 assen, totaalgewicht: 13.400 kg, leeggewicht: 2.600 kg, maximaal laadgewicht: 10.800 kg, eerste registratie: 05/2017, bandenmaten: 285/70 r19,5, Bouwjaar: 2017, machine-/voertuignummer: 9c9dadcd470a127e08914041a, Nadere informatie
Fijnkorrelig staal gelaste constructie, opleggerschotel, merk naar onze keuze voor 2 kingpins, telescopische steunpoten, wielkeggen met houder, stalen onderrijbeveiliging, spatborden in halve schaal, bovendelen afneembaar
Trekboom met gekeurde 50 mm trek-oog, onderkoppeling trekboom
BPW schijfremassen, luchtvering met hef- en daalventiel, mechanisch dolly-stuursysteem (in Duitsland vereist volgens BO-Kreiss)
2-leiding luchtdrukremsysteem, veerbelaste parkeerrem, Duomatik koppelingskop vooraan met verbindingsleidingen naar de motorwagen, Duomatik koppelingskop naar oplegger incl. spiraalverbinding, EBS, elektronisch remsysteem met EBS-stekker vooraan, met verbindingskabel, EBS-verbindingskabel naar oplegger, met CAN-router, aslastherkenning voor vrachtwagen via EBS, geen installatie op vrachtwagen.
Let op: het aanhangvoertuig mag alleen door trekkende voertuigen worden getrokken die de werking van het ABS waarborgen!
24 Volt, meerkamerachterlichten, zijdelingse gele LED-verlichting, 2 witte markeringslichten vooraan, 2 wit/rode rijstrooklichten achteraan, 1 x 15-polige stekker vooraan met verbindingskabel naar de vrachtwagen, 1 x 15-polige stekkerdoos met spiraalcabekabel naar oplegger, kabel voor achteruitrijcamera met stekkerdoos.
Met Dekra-keuring, voorbereid voor een eenregelige kentekenplaathouder, contourmarkering met reflecterende striping volgens ECE R 048, zijdelings wit en achter rood, waarschuwingsbord volgens ECE-70.
Hfodji Rivtspfx Abfen
Opleggerhoogte ca.: 960 mm
Advertentie

523 km
Overige
FlieglDolly
Bellen
Toestand: gebruikt, asconfiguratie: 2 assen, totaalgewicht: 13.400 kg, leeggewicht: 2.000 kg, maximaal laadgewicht: 11.400 kg, eerste registratie: 11/2018, bandenmaten: 285/70 r19,5, Bouwjaar: 2018, machine-/voertuignummer: 1dad0ba418a93eaeb83d187cb, Verdere informatie:
Fijnkorrelstaal gelaste constructie, opleggerkoppeling, merk naar onze keuze voor 2 koningspennen, met kogelzwenkring, aanslag max. 20°, vergrendelbaar, ondersteuning aan de dissel, wielkeggen met houder, stalen onderrijbeveiliging, kwartschalen spatborden vóór en achter het asaggregaat, met zeilafdekking bij lege rit.
CLG onderkoppeling-dissel met gekeurde 50 mm trekoog voor zowel dolly als bakwagen.
BPW-schijfremassen met 370 mm schijfdiameter, luchtvering met hef- en daalventiel.
Tweepijps persluchtremsysteem, veerveiligheids-handremsysteem, Duomatik koppelingkop aan de voorzijde, met verbindingsleidingen naar de bakwagen, 2 verwisselveilige koppelingkoppen naar de oplegger incl. spiraalkabel.
EBS merk Wabco, elektronisch remsysteem met CAN-router, EBS-stekker aan de voorzijde, met verbindingskabel en EBS-verbinding naar de oplegger,
Let op: Het aanhangvoertuig mag alleen getrokken worden door trekkende voertuigen die de werking van het ABS waarborgen! Aslastdetectie voor vrachtwagens via EBS, zonder installatie op truck.
24 volt, 4 x 3 kamer achterlichten + 1 ronde achteruitrijlamp, zijdelingse gele LED-verlichting, 2 witte positielichten voor, 2 wit/rode markeringslichten achter, 1 x 15-polige stekker aan de voorzijde met kabel naar de bakwagen, 1 x 15-polige stopcontact met spiraalkabel naar de oplegger, kabel voor achteruitrijcamerasysteem met stopcontact, extra LED-werklamp achter, geschakeld via achteruitrijlicht.
Hedpfx Abei Riyaefjfn
Land van toelating: Duitsland, met Dekra-keuring, voorbereid voor enkelrijige kentekenplaathouder, contourmarkering met reflecterende strips volgens ECE R 048, zijdelings wit en achter rood.
Koppelingshoogte ca.: 950 mm
Advertentie

523 km
Overige
FlieglDolly
Bellen
Toestand: gebruikt, asconfiguratie: 2 assen, totaalgewicht: 13.400 kg, leeggewicht: 2.400 kg, maximaal laadgewicht: 11.000 kg, eerste registratie: 03/2014, bandenmaten: 285/70 r19,5, Bouwjaar: 2014, machine-/voertuignummer: 266c1faf254aacf5bd0b3713c, Meer informatie
Hfsdpfx Aboi Rizmefen
Fijnkorrelig staal gelaste constructie, kingpin volgens onze keuze voor 2e kingpin met draairing, aanslag max. 20°, telescopische steunpoot, 2 wielblokken met houder, stalen anti-inrijbeveiliging, halve spatborden.
CLG-onderkoppelingstrekboom met gecertificeerde 50 mm trekogen voor dolly en motorwagen.
BPW-schijfremassen, luchtvering met hef- en daalklep.
2-leiding persluchtreminstallatie, veerveiligheids-handrem, Duomatik koppeling aan de voorzijde met verbindingsleidingen naar de motorwagen, 2 verwisselingsveilige koppelingen naar de oplegger.
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-stekker vooraan, met verbindingskabel, CAN-router, EBS-verbindingskabel naar de oplegger. Let op: het aanhangvoertuig mag alleen worden getrokken door trekkers die de doeltreffendheid van het ABS garanderen! Aslastdetectie voor vrachtwagens via EBS, zonder installatie in de vrachtwagen.
24 volt, meerkamer led-achterlichten, zijgele LED-verlichting, 2 witte LED-positie voorlampen.
2 wit/rode LED-markeringslichten achter, 1x 15-polige stekker aan de voorzijde met verbindingskabel naar de vrachtwagen, 1x 15-polige stekker met verbindingskabel naar de oplegger, bekabeling voor camerasysteem.
Toegelaten land: Duitsland, met Dekra-goedkeuring, voorbereid voor een éénregelige kentekenplaat, contourmarkering met reflecterende strips volgens ECE R 048, zijkanten wit en achterzijde rood.
Schotelhoogte ca.: 1150 mm.
Advertentie

523 km
Overige
FlieglSDS 380 Gooseneck starr 40 light
Bellen
Toestand: nieuw, totaalgewicht: 38 kg, leeggewicht: 3 kg, maximaal laadgewicht: 34 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 385/55 r 22,5, machine-/voertuignummer: 0fe2184cda24503447c582a1e, Verdere informatie
Chassis oplegger container
Fijnkorrelstaal gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare 2" kingpin
Containeropname: 1 x 40 voet met gooseneck-tunnel
Het transport van gevulde tankcontainers is uitgesloten.
Zonder hoogteverstelling achter en zonder opklapbare middensteunen, transport van containers zonder tunnel is niet mogelijk.
Containergeleider vooraan steekbaar
24 ton 2-traps steunpoot, bediening aan één zijde, met rechte onderbouw, zonder schuifverstelling
Wielkeggen met houder
Aluminium zijafscherming
Gegalvaniseerde stalen onderrijbeveiliging
Halfronde spatborden
Met antisproeilappen conform EG-richtlijn
Achterzijde voorzien van stootbescherming
Assen + vering
SAF-schijfremassen met 430 mm schijfdiameter
Assen/onderstel laseruitgelijnd ter verlaging van bandenslijtage en brandstofverbruik
Asafstand verschoven mm (combi-verkeer) tot 44 ton treingewicht
Luchtvering
Hedpfx Abei Ri Ayefjfn
1e as automatische liftas, inclusief geforceerde verlaging en optrekhulp, bediening via 3x remmen (optrekhulp werkt tot maximaal 30% aslastoverschrijding en tot een snelheid van max. 25 km/u)
Remsysteem
2-leiding persluchtremsysteem. Kleurenbekabeling voor eenvoudig onderhoud
Veerveiligheids-parkeerrem
2 verwisselbare koppelingen vooraan, zonder verbindingsleiding
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-aansluiting vooraan, zonder verbindingskabel
Let op: de aanhanger mag alleen worden getrokken door trekkers die de werking van het ABS waarborgen!
Met hef- en daalventiel
Voertuig-stabiliteitssysteem
Aslastdetectie via EBS-Canbus signaal, voor weergave op het display in de cabine. Vrachtwagen moet hiervoor voorbereid zijn, geen vrachtwageninstallatie (geen geijkt weegsysteem)
Wielen en banden
385/55 R22.5 merk naar keuze van fabrikant
Stalen velgen, fabriekszilver
Elektrisch
24 volt, meerkamerverlichting, achter- en remlicht in LED, aan de zijkant gele LED-verlichting (Let op! Bij bepaalde trekkers kunnen foutmeldingen optreden, ondanks correcte werking)
2 witte positielichten vooraan
2 wit/rode markeringslichten achter
1 x 15-polige stekkerdoos vooraan, zonder verbindingskabel
LED-werklampen aan beide zijkanten (geschakeld via achteruitrijlicht)
Extra LED-werklamp achteraan, geschakeld via achteruitrijlicht
Gebruiksinstructies
Het opgegeven totaalgewicht is technisch mogelijk; afhankelijk van de lading kan het totaalgewicht met inachtneming van de toegestane as-, steun- en opleggerlasten niet worden bereikt. (Slecht rij- en volgvaar gedrag door verkeerde lastverdeling mogelijk)
Speciale vergunning vereist indien de totale treinlengte langer is dan 16.500 mm.
Let op: transport van gevulde tankcontainers is uitgesloten!
Land van toelaatbaarheid / kenteken
Duitsland
Met Dekra-keuring en -rapport (volgens §13 EG - FGV)
Voorbereid voor eenregelige kentekenplaat
Waarschuwingsbord volgens ECE - 70
Contourmarkering met reflecterende stroken conform ECE R 048, zijkant wit en achter rood
Lak
Frame DB 7350 Novagrijs, 10 jaar garantie tegen doorroesten
Steunpoot zwart gecoat
Zonder palletkistlak
Let op: archiefbeelden!
Advertentie

523 km
Overige
FlieglSDS 380 Gooseneck 45 Typ 1
Bellen
Toestand: nieuw, totaalgewicht: 38 kg, leeggewicht: 4 kg, maximaal laadgewicht: 33 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 385/55 r22.5, machine-/voertuignummer: 3703d600260244d5f159f51e4, Meer informatie
Chassis Oplegger Container
Fijnkorrelstaal gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare 2 kingpins en 2 kingpinposities
Containeropnames: Incl.
Achteruitschuif ingeschoven:
1 x 20 voet achtervlak, let op: lage opleggerlast
Achteruitschuif uitgeschoven 1e positie:
1 x 30 voet, 2 x 20 voet, 1 x 40 voet met gooseneck-tunnel
Achteruitschuif uitgeschoven 2e positie:
1 x 45 voet met gooseneck-tunnel en oversteker achter
zonder hoogteverstelling achter en zonder opklapbare middensteunen, transport van containers zonder tunnel niet mogelijk.
Steekadapter voor frontvergrendeling, om containers zonder tunnel van onderen te vergrendelen, met houder bij niet-gebruik
Achteruitschuif op rollen gelagerd, handmatig te bedienen d.m.v. slinger
24 ton 2-versnellings steunwiel, bediening aan één zijde, met rechte onderbouw, zonder schuifcompensatie
2 wielkeggen met houder
Zij-aanrijdbeveiliging aluminium
Onderrijbeveiliging gegalvaniseerd staal
Uittrekbare onderrijbeveiliging voor 45 voet containers
Halfschaal spatborden incl.
met antispray-spatflappen volgens EG
Achterbumperbescherming
Assen + Ophanging
Hfedpfx Abei Ri Eqjfsn
SAF schijfremassen met 430 mm schijfdia.
Assen/chassis lasergemeten - vermindert bandenslijtage en brandstofverbruik
Achterafstand verschoven mm (gecombineerd vervoer) tot 44 ton totaalgewicht combinatie
Luchtvering
1e as automatische liftas incl. dwangverlaging en optrekhulp, activering 3x remmen (optrekhulp werkt tot een aslastoverschrijding van 30% en tot max. 25 km/u)
Remsysteem
2-leiding luchtdrukremsysteem
Kleurgecodeerde leidingmontage voor eenvoudig onderhoud
200 stuks veeropberg-parkeerrem
2 verwisselingsveilige koppelingen voor, zonder verbindingsleiding
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-stekker voor, zonder verbindingskabel
Let op: de aanhangwagen mag alleen getrokken worden door trekkende voertuigen die de werking van het ABS waarborgen!
met hef- en laagventiel
Voertuig - rijstabiliteitssysteem
Aslasterkenning via EBS-Canbus signaal, voor weergave op display cabine, truck moet hiervoor zijn voorbereid, geen truck installatie (geen geijkte weegschaal)
Wielen en banden
385/55 R22.5 banden naar keuze fabrikant
Stalen velgen, fabriek zilver
Elektrisch
24 Volt, multichamber verlichting, achter- en remlicht in LED, zijdelingse gele LED verlichting
(Opmerking! bij bepaalde trekker-voertuigen kunnen foutdiagnoses optreden, ondanks correcte werking)
2 witte positielichten voor
2 wit/rode markeerverlichting achter
2 x 7-polige verwisselingsveilige stekkers voor, zonder verbindingskabel
Gebruiksaanwijzingen
Let op: het vervoer van gevulde tankcontainers is uitgesloten! Bij het vervoer van een 45'-container met korte tunnel, met of zonder frontuitschuif, wordt de toegestane systeemlengte van kingpin tot voertuigachterzijde én de totale lengte van 16500 mm overschreden! De onderrijbeveiliging moet handmatig worden uitgeschoven! Een ontheffing volgens §70 StVZo is benodigd!
Land van toelating / kentekenplaten
Duitsland
met Dekra keuring en rapport (volgens §13 EG - FGV)
24/7 servicedienst
voorbereid op eenregelige kentekenplaathouder
390 contourmarkering met reflectiestrips volgens ECE R 048, zijkant wit en achter rood
Lakwerk
Frame thermisch verzinkt incl. passivering
15 jaar garantie tegen doorroesten
Steunpoten zwart gelakt
Let op: archieffoto's!
Advertentie

523 km
Overige
FlieglSDS 380 Vario V3
Bellen
Toestand: nieuw, totaalgewicht: 38 kg, leeggewicht: 4 kg, maximaal laadgewicht: 33 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 385/55 r22.5, machine-/voertuignummer: d73a4869e108da5fdd6e55526, Verdere informatie
Chassis oplegger container
Fijnkorrelstaal gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare 2 kingpins en 2 kingpinposities
Containeropnames:
Achteruitschuif ingeschoven:
1 x 20 voet of 1 x 30 voet gelijk met achterkant
Middentelescoop 1e fase, achteruitschuif uitgeschoven 1e fase:
2 x 20 voet of 1 x 40 voet met en zonder gooseneck-tunnel
Middentelescoop 2e fase, achteruitschuif uitgeschoven 2e fase:
1 x 45 voet met gooseneck-tunnel en oversteken naar achteren
Middentelescoop 2e fase, vooruitschuif uitgeschoven 1e fase, achteruitschuif uitgeschoven 2e fase:
1 x 45 voet met lange gooseneck-tunnel en afgeschuinde hoeken
Middentelescoop als in elkaar grijpende centrale buisframe met vergrendelingsbouten
zonder hoogteverstelling achter en zonder opklapbare middensteunen, transport van containers zonder tunnel is niet mogelijk.
2 containerrichters, incl. aansluitplaat voor elektra, lucht- en remverbindingen (aansluitingen naar boven geplaatst)
Steekadapter voor frontvergrendeling, voor het vergrendelen van containers zonder tunnel van onderaf, met houder bij niet-gebruik
Vooruitschuif op rollen gelagerd, handmatig uitschuifbaar (voor 45 ft containers met lange tunnel)
Achteruitschuif op rollen gelagerd, met handslinger
24 ton, 2-traps steunwiel, bediening aan één zijde, met rechte voet, zonder schuifcompensatie
2 wielkeggen met houder
Aluminium zij-aanrijbeveiliging
Stalen verzinkte onderrijbeveiliging
Uittrekbare onderrijbeveiliging voor 45 ft containers
Halfschaal spatborden
met antispray-spatlappen volgens EG
Achteraanrijbescherming
Assen & vering
Hfedpfx Absi Ri E Aefon
SAF schijfremassen met 430 mm schijfdiameter
Assen/onderstel laseruitgelijnd ter verlaging van bandenslijtage en brandstofverbruik
Asafstand verschoven mm (gecombineerd transport) tot 44t totaal trekkergewicht
Luchtvering
1e as automatische liftas, inclusief gedwongen verlaging en wegrijhulp, bediening 3x remmen (wegrijhulp werkt tot een aslastoverschrijding van 30% en tot max. 25 km/u)
Remsysteem
2-leiding luchtdrukremsysteem. Kleuren gemarkeerde leidingen voor eenvoudige service.
Veerveiligheid parkeerrem
Telecontrol
Asontlasting voor eenvoudige telescoopverstelling
2 verwisselingszekere koppelingen vooraan, zonder verbindingsleiding
EBS, elektronisch remsysteem met EBS stekkerdoos vooraan, zonder verbindingskabel
Let op: De aanhangwagen mag alleen getrokken worden door trekkers die de werking van het ABS garanderen!
met hef- en daalventiel
Voertuig stabiliteitssysteem
Aslastdetectie via EBS-Canbus signaal, voor weergave via display in de cabine van de vrachtwagen, vrachtwagen moet daarvoor geschikt zijn, geen vrachtwageninstallatie (geen geijkte weegschaal)
Wielen en banden
385/55 R22.5 merk naar keuze van fabrikant
Stalen velgen, fabriekzilver
Elektrisch
24 Volt, 4 x 3-kamerlichten + 1 ronde achteruitrijlamp en + 1 ronde mistachterlicht, zijdelingse gele LED-verlichting
2 witte positielampen vooraan
2 wit/rode markeringslampen achteraan
2 x 7-polige, verwisselingszekere stekkers vooraan, zonder verbindingskabel
Gebruiksaanwijzingen
Bij het transport van een 45 ft container met korte tunnel, met of zonder vooruitschuif, wordt de toegestane systeemlengte van kingpin tot achterkant voertuig en de totale treklengte van 16.500 mm overschreden! De onderrijbeveiliging moet handmatig worden uitgetrokken! Een ontheffing volgens § 70 StVZo is vereist!
Toelating / Plaatwerk
Duitsland
Goedkeuring volgens EG 2007/46
24/7 service-hotline
Voorbereid voor éénregelige kentekenhouder
Wa
Advertentie

523 km
Overige
FlieglSDS 380 Gooseneck 40/45 light
Bellen
Toestand: nieuw, totaalgewicht: 38 kg, leeggewicht: 3 kg, maximaal laadgewicht: 34 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 385/55 r22.5, machine-/voertuignummer: db8c7ca763dc8d3b3d034dfa4, Meer informatie
Chassis Oplegger Container
Fijnkorrelig stalen lasconstructie, opleggerplaat met verwisselbare kingpin (twee maten)
Containeropname: 1 x 40 voet met goosenecktunnel. Uitschuiven aan de voorzijde: 1 x 45 voet met lange goosenecktunnel, met oversteken aan de achterzijde.
Het vervoer van gevulde tankcontainers is uitgesloten.
Zonder hoogteverstelling achter en zonder opklapbare middensteun; het vervoeren van containers zonder tunnel is niet mogelijk.
2 containeraanwijzers, incl. aansluitplaat voor elektra, lucht en remaansluitingen (aansluitingen naar boven gemonteerd)
Vooraanschuif op rollen gelagerd, handmatig uitschuifbaar (voor 45’ containers met lange tunnel)
24 t tweegang steunwinde, bediening aan één zijde, met rechte onderbouw, zonder schuifcompensatie
Wielkeggen met houder
Zij-aanrijbeveiliging aluminium
Achteraanrijbeveiliging gegalvaniseerd staal
Achteraanrijbeveiliging uitschuifbaar voor 45 voet containers
Halfschaal spatborden
Met antispray-scherm volgens EG
Stootbescherming achter
Assen & Vering
SAF schijfremassen met 430 mm schijfdiameter
Assen/onderstel laseruitgelijnd – vermindert bandenslijtage en brandstofverbruik
Asafstand verschoven mm (gecombineerd transport), tot 44 t totaal treingewicht
Luchtvering
Remsysteem
2-leidings perslucht remsysteem. Gekleurde leidingmontage voor eenvoudig onderhoud.
Veer-rem parkeerrem
2 verwissel-veilige koppelingen vóór, zonder verbindingsleiding
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-stekkerdoos vóór, zonder verbindingskabel
Testaansluiting voor remcilinderdruk aan de buitenzijde bij EBS-module beschikbaar
Let op: Aanhangvoertuig mag alleen worden getrokken door trekkers die effectieve werking van het ABS waarborgen!
Met hef- en daalklep ventiel
Voertuig stabiliteitscontrole
Aslastdetectie via EBS-Canbus signaal, voor weergave op scherm in de cabine—let op: vrachtwagen moet voorbereid zijn, geen installatie vrachtwagen (geen ijkweegsysteem)
Wielen en banden
385/55 R22.5, merk naar keuze fabrikant
Stalen velgen, fabriekszilver
Elektronica
24 volt, meerkamer lampen, achter- en remlicht in LED, zijwaartse gele LED-verlichting (let op: bij sommige trekkers kunnen onterechte storingsmeldingen optreden ondanks juiste werking)
2 witte markeringslichten voorzijde
2 wit/rode markeringslichten achterzijde
2 x 7-polige verwissel-veilige stekkers voorzijde, zonder verbindingskabel
Bedieningsinformatie
Let op: Transport van gevulde tankcontainers is uitgesloten!
Bij transport van 45’ container met korte tunnel, met of zonder frontuitschuif, wordt de toegestane systeemlengte van kingpin tot achterkant voertuig en de totale treklengte van 16.500 mm overschreden! De achteraanrijbeveiliging moet handmatig worden uitgeschoven! Een uitzondering op basis van §70 StVZo is verplicht!
Toegelaten land / Kentekenplaten
Duitsland
Goedkeur volgens EG 2007/46
24/7 service-hotline
Voorbereid voor een regelmatige kentekenplaat
Waarschuwingsbord conform ECE-70
Conturmarkering met reflecterende strips volgens ECE R 048, zijdelings wit en achteraan rood
Lak
Frame DB 7350 Novagrau, 10 jaar garantie tegen doorroesting
Steunpoot zwart gecoat
Hfjdsi Riwmopfx Abfen
Zonder pallettenbak lak
Let op: archiefbeelden!
Advertentie

523 km
Overige
FlieglSDS 380 Gooseneck 45 Typ 2
Bellen
Toestand: nieuw, totaalgewicht: 38 kg, leeggewicht: 5 kg, maximaal laadgewicht: 32 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 385/55 r22.5, machine-/voertuignummer: e4d182b7a074e7b83e540ed58, Nadere informatie
Chassis oplegger container
Fijnkorrelig staal gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare 2e kingpin en 2 kingpinposities
Containerbevestigingen:
Achteruitschuif ingetrokken:
1 x 20 voet gelijk met achterbalk, lage opleggerlast
Achteruitschuif uitgeschoven 1e positie:
1 x 30 voet, 2 x 20 voet, 1 x 40 voet met gooseneck-tunnel
Achteruitschuif uitgeschoven 2e positie:
1 x 45 voet met korte goosenecktunnel en uitsteken aan de achterzijde
Achteruitschuif uitgeschoven 2e positie + vooruitschuif 1e positie:
1 x 45 voet met lange goosenecktunnel en afgeschuinde hoeken
Met hoogteverstelling achter en opklapbare middensteun voor containers zonder tunnel
Containergeleider voor steekbaar en afneembaar (elektriciteit, lucht- en remaansluitingen aan de voorkant van het voorste dwarsframe)
Steekadapter voor frontvergrendeling, voor vergrendeling van containers zonder tunnel van onderaf, met houder bij niet-gebruik
Vooruitschuif gelagerd op rollen, handmatig uitschuifbaar (voor 45 ft containers met lange tunnel)
Achteruitschuif gelagerd op rollen, met handslinger
24 ton 2-traps steunpoot, bediening aan één zijde, met recht onderstuk, zonder schuifbalans
2 wielkeggen met houder
Zij-aanrijdingsbescherming aluminium
Achteronderrijbeveiliging verzinkt staal
Uittrekbare onderrijbeveiliging voor 45 ft container
Halve schaal spatschermen met anti-spray flappen conform EG
Achterbumper
Assen & vering
SAF schijfremassen met 430 mm schijfdiameter
Assen/chassis laseruitgelijnd ter verlaging van bandenslijtage en brandstofverbruik
Asafstand verschoven mm (gecombineerd transport) tot 44 ton totaal treingewicht
Luchtvering
1e as automatische liftas, inclusief gedwongen neerlaat en wegrijhulp, bediening 3x remmen (wegrijhulp functioneel tot een aslastoverschrijding van 30% en tot een snelheid van max. 25 km/h)
Remsysteem
2-leidings persluchtremsysteem met kleurgecodeerde leidingen voor eenvoudig onderhoud
Veerrem parkeerrem
2 verwisselveilige koppelingen voor, zonder verbindingsleiding
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-contactdoos voor, zonder verbindingskabel
Let op: het aanhangvoertuig mag alleen getrokken worden door trekkers die de werking van het ABS waarborgen!
Met hef- en daalklepventiel + auto-reset-functie
Voertuig stabiliteitssysteem
Aslastdetectie via EBS-canbus signaal, voor weergave op display in de cabine. Vrachtwagen dient hiervoor voorbereid te zijn, geen installatie in vrachtwagen (geen geijkt weegsysteem)
Wielen en banden
385/55 R22.5 merk naar keuze van de fabrikant
Stalen velgen, fabriekszilver
Elektrisch systeem
24 Volt, meerkamerlampen, zijdelingse gele LED-verlichting
2 witte markeringslampen voor
2 wit/rode contourlampen achter
2 x 7-polige verwisselveilige stekkers voor, zonder verbindingskabel
Bedieningsinstructies
Het aangegeven totaalgewicht is technisch mogelijk, afhankelijk van de lading kan het totaalgewicht onder naleving van de toegestane as-/oplegger-/steunlasten niet worden bereikt.
Speciale vergunning vereist bij overschrijding van de totale lengte van het treingewicht van meer dan 16.500 mm.
Bij transport van een 45 ft container met korte tunnel, met of zonder vooruitschuif, wordt de toegestane systeemlengte van kingpin tot achterzijde voertuig en de totale treingewichtlengte van 16.500 mm overschreden! De onderrijbeveiliging moet handmatig worden uitgeschoven! Een ontheffing conform § 70 StVZo is vereist!
Toelating / kenteken
Duitsland
Hsdei Rizuopfx Abfefn
Typegoedkeuring volgens EG 2007/46
24/7-service hotline
Voorber
Advertentie

523 km
Overige
FlieglEPS 25
Bellen
Toestand: nieuw, asconfiguratie: 1 as, totaalgewicht: 2.500 kg, leeggewicht: 760 kg, maximaal laadgewicht: 1.740 kg, bandenmaten: 235 / 75 r 17,5, machine-/voertuignummer: 5067caac5acaa655d1d94bd2d, Verdere informatie
Chassis centrale-as aanhangwagen
Fijnkorrelig staal gelaste constructie incl. 4 opnamepunten voor IBC-containers volgens technische mogelijkheden
Bij opdracht is tekeningvrijgave door klant vereist!
2 langsbalken als dubbele I-balk voor achteraf zelfdragende opbouw
met voorste dwarsbalk
2 paar sjorogen voor het vastzetten van de IBC-container
Telescoopsteunpoot vooraan
Wielkeggen met houder
Spatborden
Hjdpji Ri Ansfx Abfjfn
zonder zij-aanrijbeveiliging
Achteraanrijbeveiliging staal
Trekinrichting centrale-as aanhangwagen
Trekboom met gekeurde 40 mm trekoog, expeditie-uitvoering
Trekboom hoogte verstelbaar via spindel, max. verstelbereik 250 mm
Assen en vering
GFA- of BPW-as naar keuze van de fabrikant, met kegellagers en S-cam remmen
Assen/chassis lasergemeten ter vermindering van banden- en brandstofverbruik
Paraboolvering met onderhoudsvrije staal-rubberlagering
Wielen en banden
235 / 75 R 17,5
naar keuze van de fabrikant
Stalen velgen fabriek zilver
Remsysteem
2-leidingen luchtdrukremsysteem
Veerrem als parkeerrem
2 verwisselingsveilige koppelingen vooraan, met verbindingsleidingen naar de trekker,
zonder ABS, maar met mechanische ALB, dus max. 60 km/u goedkeuring
Elektrisch systeem
24 Volt, meerkamerachterlichten, zonder zijwaartse gele LED-verlichting
2 witte positielichten vooraan
2 wit/rode markeringslichten achteraan
2 x 7-polige verwisselingsveilige stekkers vooraan, met verbindingskabel
Toelatingsland/borden
Toelatingsland: Duitsland
Met Dekra keuring en rapport (volgens §13 EG - FGV)
24/7-service hotline
Voorbereid voor éénregelig kentekenplaathouder
Lakwerk
Frame DB 7350 Novagrijs
10 jaar garantie tegen doorroesten
Let op! Het betreft archiefbeelden.
Advertentie

523 km
Overige
FlieglSDS 380 Kippchassi für 1x 20
Bellen
Toestand: nieuw, totaalgewicht: 38 kg, leeggewicht: 4 kg, maximaal laadgewicht: 33 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 385/65 r22.5, machine-/voertuignummer: 28b2dda4ac4da850b1010673a, Meer informatie
Hfjdji Ri Euopfx Abfen
Chassis oplegger container
Fijnkorrelig staal gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare 2 kingpins en 2 kingpinposities
Voorvergrendeling op kiepercilinder-opnamebok met aan beide zijden geleidingswiggen, achtervergrendeling via doorlopende draaibuis met retourveer
Zonder hulpframe voor zelfdragende containers
Containeropnames:
Vergrendelingsdwarsdrager, 2-voudig voor vergrendeling van 1 x 20 voet container (Let op! bij 20 voet lage opleggerdruk)
24 ton 2-versnellings steunwiel, bediening aan één zijde, met rechte onderbouw, zonder schuifcompensatie
Vrije maat van het steunenhoek of vrije zwenkradius naar achteren ca. 1850 mm
2 keggen met houder
Halve schaalspatborden
met antisproei-spatlappen volgens EG
Hydrauliek
Laagdrukcilinder max. 170 bar, kleinste trap hardverchroomd, met HDK
Schroefkoppeling, vast deel, NW 48 mm
(zonder slangverbinding)
Hydraulische bediening via vrachtwagen-hulpaandrijving
Hydraulische aansluiting met slang en HDK-schroefstekker NW = 48 mm met kraagmoer
Assen + vering
3 SAF schijfremassen met 430 mm schijfdiameter
Assen/chassis laseruitgelijnd om bandenslijtage en brandstofverbruik te verminderen
Assenafstand verschoven mm (gecombineerd vervoer) tot 44 ton totaaltoelaatbaar gewicht
Luchtvering.
Remsysteem
2-leiding persluchtremsysteem
Kleurgecodeerde leidinglay-out voor eenvoudige service.
Veerveiligheidsparkeerrem
2 verwisselingsveilige koppelingen vooraan, zonder verbindingsleiding
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-aansluiting vooraan, zonder verbindingskabel
Let op: De aanhangwagen mag alleen door trekkende voertuigen worden getrokken die de werking van het ABS garanderen!
Met hef- & daalklep
Voertuig-rijstabiliteitssysteem
Aslastdetectie via EBS-Canbus signaal, voor weergave via display in de cabine, vrachtwagen moet navenant voorbereid zijn, geen truck installatie (geen geijkte weegbrug)
Wielen en banden
6 x 385/65 R22.5 merk naar keuze van de fabrikant
6 stalen velgen, fabriekszilver
Elektrisch
24 volt, meerkamerverlichting, zijdelingse gele LED-verlichting
2 witte positielichten vooraan
2 wit/rode markeringslichten achteraan
2 x 7-polige verwisselingsveilige stekkers vooraan, zonder verbindingskabel
Land van toelating/ borden
Duitsland
met Dekra-goedkeuring en rapport (volgens §13 EG - FGV)
24/7 service-hotline
Voorbereid voor éénrijs kentekenplaathouder
Contourmarkering met reflecterende tape volgens ECE R 048, zijdelings wit en achteraan rood
Lak
Frame DB 7350 Novagrijs
10 jaar garantie tegen doorroesten
Steunpoten zwart gecoat
Let op: Archiefbeelden!
Advertentie

523 km
Overige
FlieglCLG Dolly
Bellen
Toestand: nieuw, asconfiguratie: 2 assen, totaalgewicht: 13.400 kg, leeggewicht: 2.100 kg, maximaal laadgewicht: 11.300 kg, bandenmaten: 275/70 r 22,5, machine-/voertuignummer: 8fbda13da8c595f64678f0f82, Meer informatie
Chassis centraal-assenaanhangwagen
Lassen constructie van fijnkorrelstaal
Zadelschotel, merk naar onze keuze, geschikt voor 2 koningspennen, met kogelkrans, aanslag max. 20°
Ondersteuning aan de dissel en vooraan bij de dolly
Wielkeggen met houder
Stalen onderrijbescherming
Halfschaal spatborden
Trek-inrichting centraal-assenaanhangwagen
CLG onderkoppeldissel met gekeurde 50mm trekoog voor dolly en bakwagen, inclusief disselvergrendeling aan de vrachtwagen!
Assen + ophanging
BPW schijfremassen
Luchtvering
Voor Swap Train uitvoering, standaard: verlaagde zadelhoogte ca. 1100 mm, verhoogde zadelhoogte ca. 1280 mm, oplegger-zadelhoogte ca. 1140 mm
Remsysteem
Twee-leiding luchtdruksysteem met gekleurde leidingen voor eenvoudige service.
Veerbelast parkeerrem
2 verwisselingsveilige koppelingen vooraan met verbindingsleidingen naar de bakwagen,
2 verwisselingsveilige koppelingen met spiraal-verbindingsleidingen naar oplegger
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-stekker vooraan, met verbindingskabel,
EBS spiraal-verbindingsleidingen naar oplegger
Let op: De aanhangwagen mag alleen worden getrokken door trekkende voertuigen die een correcte werking van het ABS kunnen waarborgen!
Met heffen en dalen, ECAS, via vrachtwagenbediening, ECAS CAN 2 Bus vereist in de vrachtwagen
Zonder ECAS CAN 2 Bus in de vrachtwagen is aanvullende bediening in de vrachtwagen vereist (niet inbegrepen): Elektrica met een voorbereid kabel en een verdeeldoos. Bediening via 15-polige stekker pin 11 & 15, bij 2 x 7-polige stekker pin 7 & 5. Let op! Deze uitvoering moet technisch worden gekeurd in combinatie met de oplegger. Waarschijnlijk kunnen dolly en oplegger alleen samen worden geheven en gedaald. Indien dit technisch niet mogelijk is, bediening via WABCO eTASC met houdfunctie in neergelaten stand + auto-resetfunctie (geen stroom nodig van de vrachtwagen).
Aanvullende bediening op het voertuig via WABCO eTASC + houdfunctie in neergelaten stand + auto-resetfunctie (geen stroom nodig van de vrachtwagen)
Voertuig – rijdstabiliteitssysteem
ECAS alleen mogelijk in combinatie met WABCO EBS.
Aslastdetectie via EBS-Canbus-signaal, voor weergave op het display in de cabine, vrachtwagen moet hiervoor voorbereid zijn, geen vrachtwageninstallatie (geen geijkt weegsysteem)
Remontgrendelfunctie vanuit vrachtwagen (via toets) op PIN 14 en extra via toets bij H & S-ventiel, voor ontgrendelen van de rem in aangekoppelde toestand. EBS-stroomvoorziening moet gegarandeerd zijn!
Met Can Router
Wielen en banden
275/70 R 22,5, merk naar keuze van de fabrikant
Stalen velgen, fabriekszilver
Elektrische installatie
Hedpei Rizxofx Abfjfn
24 Volt, meerkamerverlichting, zijdelingse gele LED-verlichting
Zijdelingse gele LED-verlichting gekoppeld aan richtingaanwijzers, knipperende zijmarkeringslichten
2 witte LED-positielichten vooraan
2 wit/rode rijstrooklichten achter
2 x 7-polige verwisselingsveilige stekkers vooraan met verbindingskabel
2 x 7-polige verwisselingsveilige stekkers met spiraal-verbindingsleidingen naar oplegger
Kabel + stekker/stopcontact voor achteruitrijcamerasysteem, afhankelijk van voertuigtype
Gebruiksinstructies
Let op! Houd rekening met de Lang-LKW-regeling! Let op het momenteel toegestane routenetwerk!
Trekkend voertuig moet ongeveer 1 week naar de fabriek in Triptis voor aanpassing van de dissel!
Let op de CLG-aanbeveling volgens bijlage. Verplicht vóór acceptatie van de opdracht: Aanlevering van alle relevante maten en afmetingen volgens Fliegl-formulier CLG (zie bijlage). De
Advertentie

523 km
Overige
FlieglSES 210 spezial für LKW Transport
Bellen
Toestand: nieuw, totaalgewicht: 21 kg, leeggewicht: 6 kg, maximaal laadgewicht: 14 kg, asconfiguratie: 1 as, bandenmaten: 235 / 75 r 17,5, machine-/voertuignummer: df0bcd99c5751964e020b1055, Verdere informatie
Hedpfxoi Ri Hks Abfjfn
Chassis dieplader oplegger
Stalen gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare 2-inch kingpin, laadvloer vanaf het wielgebied aflopend naar de zwanenhals tot ca. 210 mm laadhoogte, achterkant tot wielgebied schuin, aanhaaklijst voor aluminium oprijplaten aan de achterzijde over de volledige breedte.
Wielblokken met houder
Zij-aanrijbeveiliging van aluminium
Wielafdekking met gegalvaniseerd staalplaat, afneembaar
1 sleepoog aan de achterzijde, 10 ton
Reservewiel met houder aan voorschild/opbergbak vooraan buiten
Stalen gereedschapskist op de zwanenhals, dwars, ca.: L = 2400 mm, B = 400 mm, H = 600 mm, afsluitbaar
Elektrische lier, 24 volt, trekkracht 8165 kg, gemonteerd vooraan op de zwanenhals achter de opbergbak, staand op de laadvloer, bediening met draadloze afstandsbediening, kabellengte 35 m x ca.10 mm, met rolgeleider en 2 afneembare geleiderollen op zwanenhals en achterkant. NATO-stekkerdoos op aansluitplaat
1 paar wielkuipen ca. 700 mm vanaf de zwanenhals, verzonken in de vloer, open aan de zijkant. Let op: hoofdframe steekt ca. 145 mm uit. 4 paar steekposities voor wielblokken (Fliegl standaard), zonder wielblokken voor het parkeren van de oplegger, ca. 100 mm hoog en ca. 100 mm lang. Losse wielblokken, insteekbaar.
Bij transport van trekker is een opvulling van ca. 50 mm vereist in de voorste wielkuipen, ca. 50 mm hoog, ca. 1200 mm lang, ca. 500 mm breed.
Sjorogen dieplader:
2 paar sjorogen 2,5 ton op de zwanenhals
7 paar sjorpadden bovenop en aan de zijkant in de buitenrand verzonken, elk 10 ton
4 paar 10 ton sjorogen bovenop in de langsligger van het hoofdframe verzonken
1 schroefsjoroog, elk 6,7 ton (JDT) achteraan in het midden in de rampenopbergruimte
1 klapsjoroog extra vooraan in de laadvloer, elk 10 ton
As en vering
SAF-trommelremas,
luchtvering met hef- en daalventiel
Wielen en banden
235 / 75 R 17,5
van toonaangevende fabrikanten
Stalen velgen in dubbelluchtuitvoering, fabriekszilver
Remsysteem
2-leiding persluchtremsysteem
Veerveilig parkeerrem
2 verwisselingsveilige koppelingskoppen vooraan, zonder verbindingsleiding
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-contactdoos vooraan, zonder verbindingskabel
Let op: het getrokken voertuig mag alleen worden getrokken door trekkers die de werking van ABS kunnen waarborgen!
Elektrisch
24 Volt, meerkamerverlichting in LED met weerstand, zijdelingse gele LED-verlichting, kentekenverlichting in LED (let op! Bij bepaalde trekkers kunnen foutmeldingen voorkomen, ondanks correcte werking)
2 witte positielichten voor in LED
2 wit/rode markeringslichten achter in LED
2 x 7-polige en 1 x 15-polige verwisselingsveilige stekkerdozen vooraan, zonder verbindingskabel
LED-rundumleuchte met houder, geschakeld via stadslicht (lamp afneembaar)
extra LED-werklamp aan de achterkant, geschakeld via achteruitrijlicht
Vloer
Zwanenhals met staal-/traanplaatbekleding
Laadvlak met geperforeerde stalen plaat, in het wielkuipgebied staal/traanplaatbekleding en in het wielkastgebied afneembare plaatbekleding
Achterste afschuining met geperforeerde stalen plaat
Zijwanden
Aluminium, 400 mm hoog, aan de zijkant op zwanenhals, uitneembaar, ca. 2500 mm lang
Achterwand aluminium, 400 mm hoog, op de zwanenhals, uitneembaar
Oprijplaten
Paar aluminium rijplaten, max. laadvermogen 12.000 kg per paar, lengte ca. 3400 mm en breedte ca. 320 mm, opbergvak voor rampen 1x tussen de langsliggers achteraan
Gebruiksaanwijzingen
Toelating / kenteken
Land van toelating: Duitsland
Voorbereid voor eenr
Advertentie

523 km
Overige
FlieglSDS 380 Vario Kipp 20/30
Bellen
Toestand: nieuw, totaalgewicht: 38 kg, leeggewicht: 4 kg, maximaal laadgewicht: 33 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 385/65 r22.5, machine-/voertuignummer: a203d9a559ff6484cf2a14c1f, Nadere informatie
Chassis oplegger container
Fijnkorrelstaal gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare kingpin en twee kingpinposities.
Voorvergrendeling op kippercilinder-opnamebok met aan beide zijden geleidewiggen, achtervergrendeling via doorlopende draai-as met terugstelveer.
Zonder hulpframe voor zelfdragende containers.
Container-opnames:
Dwarsvergrendelingsbalk, 2-voudig voor vergrendeling van 1 x 20 voet of 1 x 30 voet container.
(Opmerking! Bij 20 voet lage opleggerlast)
Verstelling via middentelescoop als in elkaar lopend centraal buisframe met borgpenvergrendeling.
24 t, 2-traps steunwiel, bediening aan één zijde, met rechte onderkant, zonder schuifcompensatie.
Vrije steunpootafmeting resp. vrije uitswingradius naar achteren ca. 1850 mm.
2 wielkeggen met houder.
Half schaal spatborden met antisprayspatlappen volgens EG.
Hydrauliek
Lagedrukcilinder max. 170 bar, kleinste trap hardverchroomd, met HDK schroefkoppeling, vast deel, NW 48 mm.
(Geen slangverbinding)
Bediening hydraulisch via vrachtwagen-pto.
Hydraulische aansluiting met slang en HDK-schroefverbinder NW = 48 mm met moer met kartelrand.
Assen en vering
SAF schijfremassen met 430 mm schijfdiameter.
Assen/onderstel laser-uitgelijnd om bandenslijtage en brandstofverbruik te verminderen.
Asafstand variabel mm (combinatieverkeer) tot 44 ton treingewicht.
Luchtvering.
Reminstallatie
2-leidingen persluchtremsysteem.
Gekleurde leidingmontage voor eenvoudig onderhoud.
Veerveiligheids-parkeerrem.
Tele Control
Asontlasting voor eenvoudige telescopering.
2 verwisselveilige koppelingskoppen vooraan, zonder verbindingsleiding.
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-aansluiting vooraan, zonder verbindingskabel.
Let op: De aanhangwagen mag alleen worden getrokken door voertuigen die werken met een ABS-systeem!
Met heffen & dalen ventiel.
Voertuig stabiliteitscontrole.
Herkenning aslast via EBS-Canbus-signaal, voor weergave op display in de cabine, vrachtwagen moet hiervoor voorbereid zijn, geen installatie op vrachtwagen (geen geijkt weegsysteem).
Wielen en banden
385/65 R22.5, merk naar keuze van de fabrikant.
Stalen velgen, fabriekszilver inbegrepen.
Elektriciteit
24 Volt, meerkamerverlichting, aan de zijkant gele LED verlichting.
2 witte positielichten voor.
2 wit/rode markeringslichten achter.
2 x 7-polige verwisselveilige stekkerdozen vooraan, zonder verbindingskabel.
Extra LED-werklamp achter, geschakeld via achteruitrijverlichting.
Land van toelating / borden
Duitsland.
Keuringsgoedkeuring volgens EG 2007/46.
24/7-servicehotline.
Voorbereid voor eenregelig kentekenplaathouder.
Contourmarkering met reflectorstriping volgens ECE R 048: zijkant wit en achter rood.
Lakwerk
Frame DB 7350 Novagrijs.
10 jaar garantie tegen doorroesten.
Steunpoot zwart gecoat.
Let op: archieffoto's!
Hfjdpfx Abei Ri Avefen
Advertentie

523 km
Overige
FlieglDolly zum Rangieren
Bellen
Toestand: nieuw, asconfiguratie: 1 as, bandenmaten: 11,5/80-15,3 alliance, machine-/voertuignummer: a0a72d14f9b44bce47bc25ffb, Verdere informatie
40 mm trekoog
Steunpoot met rol
Hfedpfx Abji Ri D Tofon
Banden: 11,5/80-15,3 Alliance
Zonder vering
Afstand trekoog tot midden schotel: 3200 mm
Draagvermogen banden: 5.800 kg bij 30 km/u en 5.150 kg bij 40 km/u
Geen toelating voor gebruik op de openbare weg, uitsluitend voor intern gebruik!
Advertentie

523 km
Overige
FlieglSZS 260 Jumbo mit Radmulden und Tiefbett für LKW
Bellen
Toestand: nieuw, totaalgewicht: 26 kg, leeggewicht: 8 kg, maximaal laadgewicht: 17 kg, asconfiguratie: 2 assen, bandenmaten: 205 / 65 r 17,5, machine-/voertuignummer: 3c70e9a5d82cfb3ada79baf95, Meer informatie
Chassis oplegger voor expeditie
Fijnkorrelige staal gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare 2-inch kingpin, afschuining aan de achterzijde tot ca. 1920 mm, ophanglijst voor oprijplaten aan de achterkant en aan de voorzijde op de zwanenhals doorlopend, glijrollen achter, laadvloer verdiept na de knik tot aan de asaggregaten. Technische tekening moet bij opdracht door de klant worden goedgekeurd!
2 paar sjorpadden bovenop en aan de zijkant in het buitenframe verzonken, elk 10 ton
2 paar sjorogen in het buitenframe ter hoogte van zwanenhals verzonken, elk 5 ton
24 t. 2-traps steunwinde, bediening aan één zijde, met rechte onderbouw, zonder schuifcompensatie
Inklapbare achtersteun, aan de buitenzijde gemonteerd
Wielkeggen met houder
Aluminium zijafschermingen
Stalen onderrijbeveiliging voor EG, indien technisch mogelijk
Kwartbol spatborden
Met antispray spatlappen volgens EG
1 paar wielkuipen na zwanenhals, in het verdiepte laadvloerpad verzonken, afgeschuind voor het inrijden. Lengte onder ca. 1840 mm, diepte ca. 200 mm. 2e paar wielkuipen op afschuining achterzijde, diepte ca. 200 mm. Opmerking: Frame in het hoofdliggergebied 200 mm hoger dan de wielkuip. In geval van opdracht is een gedetailleerde technische controle noodzakelijk.
Wielkuipafdekking uittrekbaar vanaf het diepbed met hardhouten inzetstukken, op achterafschuining met hardhouten inzetstukken.
Elektrische lier, 24 Volt, trekkracht 5.500 kg, gemonteerd in de knik van de zwanenhals, steekt niet uit op de laadvloer, bediening met afstandsbediening, kabellengte 35 m x ca. 10 mm, met rolgeleider en afneembare geleidingsrol op de achterafschuining.
Assen & vering
SAF of BPW trommelremassen, naar onze keuze
Luchtvering met lift- & daalventiel + auto-reset functie
Wielen en banden
205 / 65 R 17,5 banden met 129/127K (132/132G) markering voor 8 t draagvermogen bij max. 90 km/u naar keuze van de fabrikant
Stalen velgen in dubbel montage, fabriek zilver
Remmen
2-leiding luchtrem systeem
Veerbelaste parkeerrem
2 verwisselveilige koppelingen vooraan zonder verbindingsleidingen
EBS merk Haldex, elektronisch remsysteem met EBS-contactdoos vooraan, zonder verbindingskabel (remberekening ter goedkeuring naar klant verzonden 15.07.2021)
Let op: De aanhangwagen mag alleen getrokken worden door trekkende voertuigen die de werking van het ABS waarborgen!
Aslastdetectie via EBS-Canbus signaal, voor weergave op display in de cabine, vrachtwagen dient geschikt te zijn, geen installatie op truck (geen geijkte weegschaal)
Elektrisch
24 Volt, meerkamerverlichting, zijdelingse gele LED-verlichting
2 witte positielichten voor
2 wit/rode markeringslichten achter
2 x 7-polige en 1 x 15-polige verwisselveilige stekkers vooraan, zonder verbindingskabel
Vloer
Zwanenhals met staal/ traanplaatvloer
30 mm antislip multiplex vloer, in het diepbed tussen de langsliggers in het midden, in het laadvloerpad met getande roosterinzet in de wielkuipen met staal/ traanplaat afwerking.
Oprijplaten
Paar aluminium oprijplaten 3.200 mm lang, draagvermogen per paar 12.000 kg
Paar stalen oprijplaten voor het diepbed
Paar stalen oprijplaten over de zwanenhals
Zijwanden
Toelating / documenten
Toelatingsland: Duitsland
Met Dekra goedkeuring en rapport (volgens §13 EG-FGV)
Hfsdpfx Abji Ri Hrofjn
Voorbereid op éenregelig kentekenplaathouder
Contourmarkering met reflecterende stroken volgens ECE R 048, zijdeling geel en achter rood
Waarschuwingsbord volgens ECE-70
Lak
Frame gelakt in RAL 9018 papyruswit
Steunpoot zwart gecoat
Advertentie

523 km
Overige
FlieglZPS 180 Abroller
Bellen
Toestand: nieuw, asconfiguratie: 2 assen, totaalgewicht: 18 kg, leeggewicht: 3 kg, maximaal laadgewicht: 14 kg, bandenmaten: 385 / 55 r 22,5, machine-/voertuignummer: c1946328bb4efe26fccb128ee, Nadere informatie
Chassis draaischamel afvoervoertuig
Fijnkorrelig staal lasconstructie
2 langsliggers met dwarsdragers, bovenzijde van de langsliggers uitgevoerd als containerrollenbaan in slijtvaste uitvoering, vanaf achter belaadbaar, met aanschuinafloop. Voor portaalcontainers van 6,5/7,0 m.
Containervergrendeling: - 2 paar vergrendelingshaken verzonken in de bodem - pneumatische bediening. De containervergrendeling is in 2-punts uitvoering en werkt van binnenuit; vergrendeling van containers met binnendwarsligger is niet mogelijk (voor transport van containers met onderframe volgens DIN 30722)
Draaischamel met robuuste kogeldraaikrans
Wielkeggen met houder
Zij-aanrijbeveiliging aluminium
Achteronderrijbeveiliging staal
Halfschaalspatborden
Aankoppelinrichting aanhanger draaischamel
Trekboom met gekeurd 40 mm oog
Hjdpfx Abei Ri Nmjfefn
Assen & vering
SAF-schijfremassen met 430 mm schijfdiameter
Assen/onderstel lasergemeten – vermindert banden- en brandstofverbruik
Luchtvering
Wielen en banden
385/55 R 22.5
naar keuze fabrikant
Stalen velgen fabriekszilver
Remsysteem
2-leiding luchtdrukremsysteem
Veerveiligheids-parkeerrem
Startsper: bij geopende containervergrendeling wordt de veerveiligheids-parkeerrem geactiveerd
Rijstabiliteitssysteem voertuig
2 verwisselveilige koppelingen vooraan, met verbindingsleidingen naar de motorwagen,
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-stekker vooraan, met verbindingskabel
Let op: het aanhangvoertuig mag alleen getrokken worden door trekkers die effectieve werking van ABS waarborgen!
Met hef- en daalventiel
Elektrisch
24 volt, meerkamerlichten, zijdelingse gele LED-verlichting
2 witte positielichten voor
2 wit/rode markeringslichten achter
2 x 7-polige verwisselveilige stekkers vooraan, met verbindingskabel
Toelatingsland/borden
Toelatingsland: Duitsland
met Dekra-keuring en rapport (conform §13 EG-FGV)
24/7-servicehotline
Voorbereid voor enkelvoudige kentekenplaathouder
Contourmarkering met reflecterende striping volgens ECE R 048, zijdelings wit en achter rood
Lak
Frame DB 7350 Novagrau, 10 jaar garantie tegen doorroesten
Trekboom KTL zwart
Let op: Archiefbeelden!
Advertentie

523 km
Overige
FlieglZPS 180 AS Maxi
Bellen
Toestand: nieuw, asconfiguratie: 2 assen, totaalgewicht: 18 kg, leeggewicht: 3 kg, maximaal laadgewicht: 14 kg, bandenmaten: 385 / 55 r 22,5, machine-/voertuignummer: b6e633155abf971a017e4b53b, Verdere informatie
Chassis draaischamel voor afvalverwerking
Hjdpfx Aboi Ri Nqofefn
Fijnkorrelig staal gelaste constructie
Slede:
De container wordt van achteren op de slede geplaatst en naar voren geschoven; de containeraanslag aan de voorzijde is verstelbaar voor 6,0 / 6,5 en 7,0 m afzetcontainers met buitenrol.
Containervergrendeling:
- 2 paar vergrendelingshaken verzonken in de bodem
- pneumatische bediening
De containervergrendeling is intern werkend uitgevoerd met 2-puntsbevestiging; vergrendeling van afzetcontainers met binnenligger is niet mogelijk.
Draaischamel met robuuste kogelkrans
Wielkeggen met houder
Aluminium zijafscherming
Stalen onderrijbeveiliging
Halve schaal spatborden
Achteraan verticale stootbescherming links en rechts, met Delta-rubber op de onderrijveiligingshouder
Trekinrichting aanhanger draaischamel
Trekboom met gekeurde 40 mm trekoog
Assen en vering
SAF schijfremassen
Assen/onderstel lasergemeten, vermindert bandenslijtage en brandstofverbruik
Luchtvering met hef- en daalventiel
Wielen en banden
385 / 55 R 22,5
naar keuze van de fabrikant
Stalen velgen, fabriek zilver
Remsysteem
2-leiding perslucht remsysteem
Veerrem-parkeerrem
Weg-rij-beveiliging:
Bij geopende containervergrendeling wordt de veerparkeerrem geactiveerd
Voertuig stabiliteitscontrole
2 verwisselbeveiligde koppelingen vooraan met verbindingsleidingen naar de motorwagen
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-stekker aan de voorzijde, inclusief verbindingskabel
Let op: Het getrokken voertuig mag alleen getrokken worden door trekkers die functioneren van het ABS garanderen!
Elektrische installatie
24 Volt, meerkamerlichten, zijkant gele LED-verlichting
2 witte markeringslichten vooraan
2 wit/rode rijstrooklichten achter
1 extra LED-werklamp aan de achterzijde, geschakeld via achteruitrijlicht
2 x 7-polige verwisselbeveiligde stekkers vooraan met verbindingskabel
Toelating / Kenteken
Toelatingsland: Duitsland
Met Dekra keuring en rapport (volgens §13 EG-FGV)
24/7-service hotline
Voorbereid voor enkellijns kentekenplaathouder
Contourmarkering met reflecterende stroken volgens ECE R 048, zijkant wit en achter rood
Lakwerk
Frame DB 7350 Novagrijs
Trekboom KTL zwart
Let op: Archiefbeelden!
Vertrouwenszegel
Door TruckScout24 gecertificeerde dealers

Advertentie

523 km
Overige
FlieglSDS 380 Vario V2+ mit Frontausschub
Bellen
Toestand: nieuw, totaalgewicht: 38 kg, leeggewicht: 5 kg, maximaal laadgewicht: 32 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 385/55 r22.5, machine-/voertuignummer: 7dbf076fea9ec110acb399f8f, Nadere informatie
Chassis trekkende oplegger (Sattel) voor containers
Fijnkorrelstaal gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare kingpin (2 stuks en 2 posities)
Containeropnamemogelijkheden:
Achteruitschuif ingetrokken:
1 x 20 voet of 1 x 30 voet gelijk met achterkant
Middentelescoop 1e trap, achteruitschuif uitgeschoven 1e trap:
2 x 20 voet of 1 x 40 voet met of zonder goosenecktunnel
Middentelescoop 2e trap, achteruitschuif uitgeschoven 2e trap:
1 x 45 voet met goosenecktunnel en verlengd achteraan
Middentelescoop 2e trap, frontuitschuif uitgeschoven 1e trap,
achteruitschuif uitgeschoven 2e trap:
1 x 45 voet met lange goosenecktunnel en afgeschuinde hoeken
Middentelescoop uitgevoerd als in elkaar lopend centrale buisframe met penvergrendeling en achter hoogteregeling, inklapbare middensteunen voor containers zonder tunnel
Containergeleider vooraan, steekbaar en afneembaar (elektriciteit, lucht en remaansluitingen vooraan aan het frontdwarsdrager)
Steekadapter voor frontvergrendeling, bestemd voor vergrendeling van containers zonder tunnel van onderaf, met houder voor niet-gebruik
Frontuitschuif met rollen, handmatig uitschuifbaar (voor 45-container met lange tunnel)
Achteruitschuif met rollen, met handlier
24 ton 2-versnellings steunwiel, bediening aan één zijde, met halve ronde onderzijde en rechte aansluitplaat, met schuifcompensatie
2 wielkeggen met houder
Aluminium zijafscherming
Verzinkt stalen onderrijbeveiliging
Uittrekbare onderrijbeveiliging voor 45-voets container
Halfschaalspatborden met antisprayflappen volgens EG
Achterbumperbescherming
Assen & Vering
SAF schijfremassen met 430 mm schijfdia
Assen/onderstel laseropgemeten, vermindering van bandenslijtage en brandstofverbruik
Asafstand verzet mm (gecombineerd vervoer) tot 44t totaal trekgewicht
Luchtvering
1e as automatische liftas incl. gedwongen verlaging en hulp bij wegrijden, bediening door 3x remmen (wegrijhulp functioneert tot 30% overschrijding aslast en max. snelheid van 25 km/h)
Remsysteem
2-leidings persluchtremsysteem, gekleurde leidingverlegging voor eenvoudige service
Veerveilig parkeerrem
Tele-Control, asontlasting voor eenvoudige telescoopbediening
2 omwisselveilige koppelingen vooraan, zonder verbindingsleiding
EBS, elektronisch remsysteem met EBS contact vooraan, zonder verbindingskabel
Let op: Het getrokken voertuig mag alleen getrokken worden door trekkende voertuigen die de werking van het ABS waarborgen!
Met hef-/daalventiel
Voertuigstabiliteitssysteem
Aslastdetectie via EBS-canbus signaal, voor indicatie via display in de cabine (vrachtwagen moet voorbereid zijn, geen installatie in vrachtwagen/nooit juridisch geijkt)
Wielen en banden
385/55 R22.5 merk naar keuze van de fabrikant
Stalen velgen, fabriekszilver
Elektrisch
24 Volt, meerkamerlampen, achter- en remlicht in LED, zijdelingse gele LED-verlichting (Let op: bij bepaalde trekkende voertuigen kunnen foutmeldingen voorkomen ondanks correcte werking)
2 witte markeringslichten vooraan
2 wit/rode markeringslichten achteraan
2 x 7-polige verwisselveilige stekkers vooraan, zonder verbindingskabel
Bedrijfsinstructies
Bij transport van een 45-voets container met korte tunnel, met of zonder frontuitschuif, wordt de toegestane systeemlengte van kingpin tot voertuigachterzijde én de totale treklengte van 16.500 mm overschreden! De onderrijbeveiliging moet handmatig worden uitgeschoven! Een ontheffing volgens § 70 StVZo is vereist!
Land goedkeuring/Kenteken
Duitsland
Hfedsi Ri R Sopfx Abfsn
Keuringsgoedkeuring volgens EG 2
Advertentie

523 km
Overige
FlieglSDS 380 Vario Kipp 30/40
Bellen
Toestand: nieuw, totaalgewicht: 38 kg, leeggewicht: 5 kg, maximaal laadgewicht: 32 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 385/65 r22.5, machine-/voertuignummer: 7272fc3b6a97f9be58a222f05, Verdere informatie
Chassis oplegger container
Fijnkorrelig staal gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare 2 kingpins en 2 kingpinposities
Frontvergrendeling op kippercilinder-opnameconsole met inkl. beide zijden centreerwiggen, achtervergrendeling op doorlopende draaias met terugslagveer
Zonder hulpframe voor zelfdragende containers
Containeropname:
Vergrendelingsdwarstraverse, 2-voudig voor vergrendeling van 1 x 30 voet of 1 x 40 voet container.
Verstelling via middentelescoop als in elkaar schuivend centraal buisframe met penborging. Optimale opleggerbelasting bij vervoer van 30- en 40-voets containers.
24 ton 2-traps steunwinde, bediening aan één zijde, met rechte voet, zonder schuifcompensatie
2 wielkeggen met houder
Aluminium zij-afschermingen
Stalen, gegalvaniseerde onderrijbeveiliging
Halve schaal spatborden
Met antisproeimatten volgens EG
Hydrauliek
100 lage druk cilinder max. 150 bar, met HDK schroefkoppeling, vaste deel, DN 48 mm. (zonder slangverbinding)
Hydraulische bediening via vrachtwagen-hulp aandrijving incl.
Hfedoi Riv Eepfx Abfen
Hydrauliekaansluiting met slang en HDK-schroefstekker DN = 48 mm met kartelmoer
Assen+vering
SAF schijfremassen met 430 mm schijfdiameter
Assen-/onderstel laseruitgelijnd vermindering van bandenslijtage en brandstofverbruik
Asafstand verzet mm (gecombineerd vervoer) tot 44 ton totaal toegestane massa
Luchtvering
Reminstallatie
170 2-leiding pneumatisch remsysteem
Kleurgecodeerde leidingen voor eenvoudige service.
Veerbekrachtigde parkeerrem
Tele Control
Asonlastingsfunctie voor eenvoudige telescoopverstelling
2 verwisselveilige koppelingen vooraan, zonder verbindingsleiding
EBS, elektronisch remsysteem met EBS stekker vooraan, zonder verbindingskabel
Let op: Het aanhangvoertuig mag alleen getrokken worden door trekvoertuigen die de werking van het ABS waarborgen!
Met hef- en laagschakelventiel
Voertuig-rijstabiliteitssysteem
Aslastdetectie via EBS-CANbus signaal, voor aanduiding via display in de cabine, vrachtwagen dient geschikt te zijn, geen vrachtwageninstallatie (geen geijkte weegbrug)
Wielen en banden
385/65 R22.5 merk naar keuze van fabrikant
Stalen velgen, fabriek zilver
Elektriciteit
24 volt, meerkamerverlichting, zijdelingse gele LED-verlichting
2 witte positielichten voor
2 wit/rode markeringslichten achter
2 x 7-polige verwisselveilige stekkerdozen voor, zonder verbindingskabel
2 extra LED-werklampen achter, geschakeld via achteruitrijlicht
Advertentie

523 km
Overige
FlieglSDS 380 Gooseneck starr
Bellen
Toestand: nieuw, totaalgewicht: 38 kg, leeggewicht: 4 kg, maximaal laadgewicht: 33 kg, asconfiguratie: 3 assen, bandenmaten: 385/55 r22.5, machine-/voertuignummer: 1e7fb50bfb3671204fb4d0b92, Verdere informatie
Chassis Oplegger Container
Fijnkorrelstaal gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare 2 kingpins en 2 kingpinposities
Hedpoi Riv Nsfx Abfsfn
Containeropnames:
1 x 20 voet in het midden zonder stalen of tranenplaatbodem achteraan
2 x 20 voet of 1 x 40 voet met gooseneck-tunnel
Zonder hoogteverstelling achter en zonder opklapbare middensteunen; transport van containers zonder tunnel is niet mogelijk.
24 ton, 2-versnellings steunwiel, bediening aan één zijde, met rechte onderkant, zonder drukcompensatie
2 wielblokken met houder
Aluminium zijafscherming
Verzinkt stalen onderrijbeveiliging
Halve schaal spatborden
Met antisprayspatlappen volgens EG-norm
Achterbumper
Assen & vering
SAF schijfremassen met 430 mm schijfdia-
meter
Assen/chassis laseruitgelijnd, vermindert bandenslijtage en brandstofverbruik
Asafstand verplaatst mm (gecombineerd verkeer) tot 44 ton totaal trekgewicht
Luchtvering
Remsysteem
2-leiding luchtdrukremsysteem
Gekleurde leidinglay-out voor eenvoudige service
Veerveiligheidsparkeerrem
2 verwisselvaste koppelingen aan de voorzijde, zonder verbindingsleiding
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-stekker voor, zonder verbindingskabel
Let op: het aanhangvoertuig mag alleen worden getrokken door trekkers die de werking van het ABS waarborgen!
Met hef- en daalventiel
Voertuigstabiliteitssysteem
Aslastdetectie via EBS-Canbus-signaal, voor weergave op display in de cabine, vrachtwagen moet hiervoor voorbereid zijn, geen installatie (geen geijkte weegschaal)
Wielen en banden
385/55 R22.5, merk naar keuze van de fabrikant
Stalen velgen, fabriekssilverkleurig
Elektrisch
24 Volt, meerkamerverlichting, achter- en remlicht in LED, zijdelingse gele LED-verlichting
(Let op: bij bepaalde trekkers kunnen foutieve diagnoses optreden ondanks correcte werking)
2 witte markeringslampen vooraan
2 wit/rode markeringslampen achteraan
2 x 7-polige verwisselvaste stekkers voor, zonder verbindingskabel
2 extra LED-werklampen achteraan, geschakeld via achteruitrijlicht
Bedrijfsinstructies
Let op: Vervoer van gevulde tankcontainers is uitgesloten!
Land van toelating / kenteken
Duitsland
Met Dekra keuring en rapport (volgens §13 EG-FGV)
Voorbereid voor eenregelige kentekenhouder
Contourmarkering met reflecterende strips volgens ECE R 048, zijdelings wit, achter rood
Lak
Frame DB 7350 Novagrijs
10 jaar garantie tegen doorroesten
Let op: Archiefbeelden!
Advertentie

523 km
Overige
FlieglSES 200 für 1 x 7,45 WB
Bellen
Toestand: nieuw, totaalgewicht: 20 kg, leeggewicht: 3 kg, maximaal laadgewicht: 16 kg, asconfiguratie: 1 as, bandenmaten: 385 / 65 r 22,5, machine-/voertuignummer: a198a229880f94ce822d671fc, Nadere informatie
Chassis oplegger container
Fijnkorrelig staal gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare 2'' kingpin,
2 paar afneembare geleiderollen
4 containervergrendelingen met stabiele uitlopers op 20'-basis
voor wissellaadbakken van 7,45 en 7,82 m
24 ton 2-traps steunwiel, bediening aan één zijde, met rechte onderbouw, zonder schuifcompensatie, afkoppelen onder last alleen mogelijk bij gelijkmatige belasting!
2 wielkeggen met houder
Zij-onderrijbescherming aluminium
Onderrijbeveiliging gegalvaniseerd staal
Halfstukken spatborden
met anti-spray spatlappen
As en vering
SAF-schijfremas, met 430 mm schijfdiameter,
luchtvering met lift- en zakventiel, incl. hold-functie voor H&S
Wielen en banden
385/65 R 22.5
van toonaangevende fabrikanten
Stalen velgen in fabriekszilver
Remsysteem
2-leidingen persluchtremmen
Veerveiligheids-parkeerrem
Hfsdsi Rixnjpfx Abfen
2 verwisselveilige koppelingen vooraan, zonder verbindingsleiding
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-aansluiting vooraan, zonder verbindingskabel
Let op: De aanhangwagen mag alleen getrokken worden door trekkers die de werking van het ABS waarborgen!
Elektrisch
24 volt, meerkamerverlichting, zijdelingse gele LED verlichting
2 witte positielichten vooraan
2 wit/rode markeerlichten achteraan
2 x 7-polige verwisselveilige stekkers vooraan, zonder verbindingskabel
Toelating / Kentekenplaten
Toelatingsland: Duitsland
met Dekra-keuring en rapport (volgens §13 EG - FGV)
voorbereid voor eenregelige kentekenplaathouder
contourmarkering met reflecterende strips volgens ECE R 048, zijdelings wit en achteraan rood
waarschuwingsbord volgens ECE - 70
Lakafwerking
Frame DB novagrau
Steunpoten zwart gecoat
Let op: archieffoto's!
Wij maken het zoeken voor u gemakkelijker: "fliegl overige"
U ontvangt direct en gratis nieuwe aanbiedingen per e-mail
U kunt de zoekopdracht te allen tijde eenvoudig beëindigen
Gebruikte Fliegl Overige (306)
Doorzoek nu heel TruckScout24 met meer dan 120.000 gebruikte voertuigen.Blader door de populairste categorieën:
- Fliegl Aanhangers
- Fliegl Chassis
- Fliegl Dekzeil
- Fliegl Dieplader
- Fliegl Dk Aanhangers
- Fliegl Dpw Aanhangers
- Fliegl Dts Aanhangers
- Fliegl Gesloten Opbouw
- Fliegl Giergereedschappen


Verkoop aan meer dan 4 miljoen geïnteresseerde per maand.