DiepladerScheuerle
2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Dieplader
Scheuerle
2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Toestand
Nieuw
Locatie
Dortmund 

foto's tonen
Toon kaart
Basisgegevens
Prijs & locatie
- Locatie:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE

Bellen
Technische details
- Leeggewicht:
- 12.700 kg
- Maximaal laadgewicht:
- 36.300 kg
- Totaalgewicht:
- 49.000 kg
- Asconfiguratie:
- 2 assen
- Laadruimte lengte:
- 6.620 mm
- Laadruimtebreedte:
- 2.540 mm
- Laadruimtehoogte:
- 300 mm
- Bandenmaten:
- 245/70 r17.5
- Kleur:
- grijs
- Uitrusting:
- ABS
Details over het aanbod
- Advertentie-ID:
- A102-79-775
- Referentienummer:
- 20738415
- Laatste aanpassing:
- op 13.02.2025
Omschrijving
Zwanenhals:
- Robuuste, gewichtsgeoptimaliseerde, gesloten staalconstructie
- Off-road geschikte haakkoppeling met handmatige kiepbeveiliging
- Laadoppervlak met antislip-kwartszand en veilige opstap rechts met handgrepen
- Hydraulische en elektrische bedieningselementen links, verlicht
- Optionele elektro-PPU en elektrisch systeem beschermd aan de rechterzijde ingebouwd
- Lastbehoudventielen op de zwanenhalscilinders
- 1 stuks steuncilinder voor de ondersteuning van de zwanenhals op de trekker
- Hydromechanische twee-circuit gedwongen besturing
- Hydraulische, elektrische en pneumatische aansluitkoppelingen links, van buiten comfortabel en ergonomisch bereikbaar
- Aansluiting voor hydraulische voeding via de trekker of externe PPU aan de voorzijde; bij optionele E-PPU vervallen de externe aansluitingen
Laadoppervlak:
- Robuuste, gewichtsgeoptimaliseerde kokerligger-staalconstructie met haakkoppeling aan de voorzijde, achterzijde gelast aan het platform
- Stabiele, optionele steunen, bij vlakbedbruggen opklapbaar, voor het plaatsen of inschuiven van optionele oplegelementen
- Solide, optionele oplegelementen van vurenhout of optioneel van eikenhout
- Bij vlakbedbruggen optioneel tussen de liggerbalken inlegbare vloerdelen met vurenhouten afdekking
- Bevestigingen voor containervoorzieningen voor 208- en 408-containers aan het telescopisch frame
- Binnen het bruglichaam geïntegreerde energiekabelgeleiding
- Handmatige, veerbelaste vergrendeling tussen binnen- en buitenteledig gedeelte bij telescopische bruggen
Achterstel:
- Robuuste, gewichtsgeoptimaliseerde staalconstructie met voorzijde aangelaste laadbrug, achterzijde zonder koppeling, zeer compacte bouw
- Chassis met prismatische graafarmuitsparing over de volledige voertuiglengte
- Stevige achterlopende onderrijbeveiliging conform huidige EG-richtlijnen
Hodpfsl H A I Usx Ac Hsw
- Opklapbare sjorogen op hoogte van de buitenrand van het platform tussen de aslijnen
- 2 stuks opklapbare sjorogen aan de voertuigvoorzijde boven de brugaansluiting
- Enkelbereden pendelasdraaistellen met grote hydraulische ascompensatie en slangbreukbeveiligingsventielen op alle hefcilinders
- Op lage bandenslijtage en hoge wendbaarheid geoptimaliseerde hydromechanische twee-circuit gedwongen besturing met maximale stuurhoek van 55°
- Bedieningselementen van de pneumatische functies links aan de zijkant van het platform
Remsysteem:
Tweeledige, rondom luchtbediende rem met veerbelaste parkeerrem, EBS, ALB-regeling, automatische stangafstelling (AGS) en ABS-functie
Elektrisch systeem:
- Zijmarkeringslichten op voorgeschreven afstanden over de volledige voertuiglengte
- Contour- en positielichten op voorgeschreven posities
- Twee 7-polige stekkers per zijde, aan de achterzijde tussen de dwarsliggers
- Weersbestendige 24V verlichtings- en elektrische installatie conform Europese voorschriften
- Zijmarkeringslichten op maximaal 3.000mm afstand over de gehele bruglengte
- Weersbestendige 24V verlichtingsinstallatie volgens Europese voorschriften met achterlicht beschermd verzonken in de achterkant
- 7-kamer achterlichten met geïntegreerde achteruitrij- en mistachterlichten
- Zijmarkeringslichten op maximaal 1.500mm afstand over de volledige voertuiglengte
- Kentekenplaatverlichting voor enkelvoudig kenteken
Banden:
- 245 / 70 R17.5
Lakwerk:
- Stralen van gelaste voertuigstaalconstructie volgens SA2,5 resp. DIN55928-4 kwaliteitsklasse 2
- 1-laagse 2-componenten epoxy zinkstof-
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
- Robuuste, gewichtsgeoptimaliseerde, gesloten staalconstructie
- Off-road geschikte haakkoppeling met handmatige kiepbeveiliging
- Laadoppervlak met antislip-kwartszand en veilige opstap rechts met handgrepen
- Hydraulische en elektrische bedieningselementen links, verlicht
- Optionele elektro-PPU en elektrisch systeem beschermd aan de rechterzijde ingebouwd
- Lastbehoudventielen op de zwanenhalscilinders
- 1 stuks steuncilinder voor de ondersteuning van de zwanenhals op de trekker
- Hydromechanische twee-circuit gedwongen besturing
- Hydraulische, elektrische en pneumatische aansluitkoppelingen links, van buiten comfortabel en ergonomisch bereikbaar
- Aansluiting voor hydraulische voeding via de trekker of externe PPU aan de voorzijde; bij optionele E-PPU vervallen de externe aansluitingen
Laadoppervlak:
- Robuuste, gewichtsgeoptimaliseerde kokerligger-staalconstructie met haakkoppeling aan de voorzijde, achterzijde gelast aan het platform
- Stabiele, optionele steunen, bij vlakbedbruggen opklapbaar, voor het plaatsen of inschuiven van optionele oplegelementen
- Solide, optionele oplegelementen van vurenhout of optioneel van eikenhout
- Bij vlakbedbruggen optioneel tussen de liggerbalken inlegbare vloerdelen met vurenhouten afdekking
- Bevestigingen voor containervoorzieningen voor 208- en 408-containers aan het telescopisch frame
- Binnen het bruglichaam geïntegreerde energiekabelgeleiding
- Handmatige, veerbelaste vergrendeling tussen binnen- en buitenteledig gedeelte bij telescopische bruggen
Achterstel:
- Robuuste, gewichtsgeoptimaliseerde staalconstructie met voorzijde aangelaste laadbrug, achterzijde zonder koppeling, zeer compacte bouw
- Chassis met prismatische graafarmuitsparing over de volledige voertuiglengte
- Stevige achterlopende onderrijbeveiliging conform huidige EG-richtlijnen
Hodpfsl H A I Usx Ac Hsw
- Opklapbare sjorogen op hoogte van de buitenrand van het platform tussen de aslijnen
- 2 stuks opklapbare sjorogen aan de voertuigvoorzijde boven de brugaansluiting
- Enkelbereden pendelasdraaistellen met grote hydraulische ascompensatie en slangbreukbeveiligingsventielen op alle hefcilinders
- Op lage bandenslijtage en hoge wendbaarheid geoptimaliseerde hydromechanische twee-circuit gedwongen besturing met maximale stuurhoek van 55°
- Bedieningselementen van de pneumatische functies links aan de zijkant van het platform
Remsysteem:
Tweeledige, rondom luchtbediende rem met veerbelaste parkeerrem, EBS, ALB-regeling, automatische stangafstelling (AGS) en ABS-functie
Elektrisch systeem:
- Zijmarkeringslichten op voorgeschreven afstanden over de volledige voertuiglengte
- Contour- en positielichten op voorgeschreven posities
- Twee 7-polige stekkers per zijde, aan de achterzijde tussen de dwarsliggers
- Weersbestendige 24V verlichtings- en elektrische installatie conform Europese voorschriften
- Zijmarkeringslichten op maximaal 3.000mm afstand over de gehele bruglengte
- Weersbestendige 24V verlichtingsinstallatie volgens Europese voorschriften met achterlicht beschermd verzonken in de achterkant
- 7-kamer achterlichten met geïntegreerde achteruitrij- en mistachterlichten
- Zijmarkeringslichten op maximaal 1.500mm afstand over de volledige voertuiglengte
- Kentekenplaatverlichting voor enkelvoudig kenteken
Banden:
- 245 / 70 R17.5
Lakwerk:
- Stralen van gelaste voertuigstaalconstructie volgens SA2,5 resp. DIN55928-4 kwaliteitsklasse 2
- 1-laagse 2-componenten epoxy zinkstof-
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Aanbieder
Opmerking: Registreer gratis of log in, om alle informatie te bekijken.
Geregistreerd sinds: 2007
Aanvraag sturen
Telefoon & Fax
+49 231 9... weergeven
Uw advertentie is succesvol verwijderd
Er is een fout opgetreden














