Uw oplegger is geld waard

Uw oplegger is geld waard

Uw oplegger is geld waard

vanaf 2,79 EUR*

verkoop
commissievrij

*per advertentie/maand

Uw zoekopdracht is succesvol opgeslagen. Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw zoekopdracht. Probeer het later opnieuw. Er is een probleem opgetreden bij het indienen van uw verzoek. Controleer of u cookies hebt ingeschakeld in uw browser.
  • Home
  • Opleggers gebruikt: 5.273 aanbiedingen

Opleggers gebruikt

Stel enkele filters in om relevantere resultaten te krijgen.

U ontvangt per e-mail de nieuwste aanbiedingen die aan uw zoekopdracht voldoen. Deze service kan op elk moment worden geannuleerd.

Fout: Kon Recaptcha niet laden.

Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

€ 7.500,- (€ 9.075,- Incl. BTW)
et.  1/2007
B-8830 Hooglede-Gits
Gebruikt, Vering: Lucht, 3 Assen
€ 29.500,- (€ 35.695,- Incl. BTW)
et.  1/2022
56.000 kg
B-2490 Balen
Nieuw, Gewicht: 56.000 kg, Maximaal laadvermogen: 46.200 kg, Vering: Lucht, 3 Assen
€ 9.200,- (€ 11.132,- Incl. BTW)
et.  4/2006
38.000 kg
B-3960 Bree
Gebruikt, Gewicht: 38.000 kg, Maximaal laadvermogen: 29.160 kg, Breedte laadruimte: 2.460 mm, Lengte laadruimte: 13.240 mm, Hoogte laadruimte: 2.500 mm, Vering: Lucht, 3 Assen
€ 4.000,- (€ 4.840,- Incl. BTW)
et.  12/2002
38.000 kg
B-3600 Genk
Gebruikt, Gewicht: 38.000 kg, Maximaal laadvermogen: 34.240 kg, Vering: Lucht, 3 Assen, ABS
€ 4.000,- (€ 4.840,- Incl. BTW)
et.  3/1998
38.000 kg
B-3600 Genk
Gebruikt, Gewicht: 38.000 kg, Maximaal laadvermogen: 29.470 kg, Vering: Lucht, 3 Assen, ABS
€ 9.750,- (€ 11.798,- Incl. BTW)
et.  5/2006
38.000 kg
B-3600 Genk
Gebruikt, Gewicht: 38.000 kg, Maximaal laadvermogen: 32.300 kg, Vering: Lucht, 3 Assen, ABS
€ 10.500,- (€ 12.705,- Incl. BTW)
et.  10/2003
38.000 kg
B-3600 Genk
Gebruikt, Gewicht: 38.000 kg, Maximaal laadvermogen: 31.190 kg, Vering: Lucht, 3 Assen, ABS
€ 84.475,- (€ 102.215,- Incl. BTW)
et.  1/2022
B-8830 Hooglede-Gits
Gebruikt, Vering: Lucht, 3 Assen
€ 41.490,- (€ 50.203,- Incl. BTW)
B-8830 Hooglede-Gits
Gebruikt, 3 Assen
€ 7.250,- (€ 8.773,- Incl. BTW)
et.  12/2007
34.000 kg
B-3960 Bree
Gebruikt, Gewicht: 34.000 kg, Maximaal laadvermogen: 26.360 kg, Breedte laadruimte: 2.460 mm, Lengte laadruimte: 13.360 mm, Hoogte laadruimte: 1.600 mm, Vering: Blad-lucht, 3 Assen

Opleggers tegen de beste prijs verkopen via TruckScout24

Opleggers tegen de beste prijs verkopen via TruckScout24

vanaf 2,79 EUR*

verkoop commissievrij

*per advertentie/maand

*per advertentie/maand

€ 12.750,- (€ 15.428,- Incl. BTW)
et.  4/2010
38.000 kg
B-3600 Genk
Gebruikt, Gewicht: 38.000 kg, Maximaal laadvermogen: 32.600 kg, Vering: Lucht, 3 Assen, ABS
€ 8.750,- (€ 10.588,- Incl. BTW)
et.  9/2006
38.000 kg
B-3600 Genk
Gebruikt, Gewicht: 38.000 kg, Maximaal laadvermogen: 29.710 kg, Vering: Lucht, 3 Assen, ABS
€ 16.950,- (€ 20.510,- Incl. BTW)
et.  10/2010
33.000 kg
B-7321 Harchies
Gebruikt, Gewicht: 33.000 kg, Maximaal laadvermogen: 26.360 kg, Binnenafmeting volume: 25 m3, Vering: Lucht, 2 Assen, ABS
€ 6.750,- (€ 8.168,- Incl. BTW)
et.  6/2007
38.000 kg
B-3600 Genk
Gebruikt, Gewicht: 38.000 kg, Vering: Lucht, 3 Assen, ABS, Koelaggregaat
€ 6.750,- (€ 8.168,- Incl. BTW)
et.  8/2003
39.000 kg
B-3600 Genk
Gebruikt, Gewicht: 39.000 kg, Vering: Lucht, 3 Assen, ABS, Koelaggregaat
€ 4.750,- (€ 5.748,- Incl. BTW)
et.  6/2007
38.000 kg
B-3600 Genk
Gebruikt, Gewicht: 38.000 kg, Maximaal laadvermogen: 30.250 kg, Vering: Lucht, 3 Assen, ABS
€ 3.950,- (€ 4.780,- Incl. BTW)
et.  1/2008
39.000 kg
B-3600 Genk
Gebruikt, Gewicht: 39.000 kg, Maximaal laadvermogen: 31.500 kg, Vering: Lucht, 3 Assen, ABS
€ 5.500,- (€ 6.655,- Incl. BTW)
et.  3/1997
33.000 kg
B-3600 Genk
Gebruikt, Gewicht: 33.000 kg, Maximaal laadvermogen: 23.520 kg, Vering: Lucht, 2 Assen, ABS, Koelaggregaat, Laadlift
Prijs op aanvraag
et.  6/2002
39.000 kg
B-3900 Overpelt
Gebruikt, Gewicht: 39.000 kg, Breedte laadruimte: 240 mm, Vering: Lucht, 3 Assen, ABS, Koelaggregaat
Prijs op aanvraag
et.  10/1998
B-3960 Bree
Gebruikt, Vering: Blad, 3 Assen
    U hebt nog niet gevonden wat u zocht? Ontvang de laatste aanbiedingen voor uw zoekopdracht per e-mail. Bewaar uw filterselectie met slechts één klik.

    U ontvangt per e-mail de nieuwste aanbiedingen die aan uw zoekopdracht voldoen. Deze service kan op elk moment worden geannuleerd.

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

    Bewaar e-mail en u zult wijzigingen in de prijs of beschikbaarheid van de aanbieding gemakkelijk per e-mail ontvangen.

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

    Opleggers: geschiedenis en wettelijke bepalingen

    Wanneer de paarden hun karren niet meer getrokken krijgen omdat de ladingen te groot en te zwaar zijn geworden, nemen trekkers en opleggers het goederentransport over de weg van hen over. De eerste opleggers lijken dan ook sterk op de open karren van destijds. Maar na verloop van tijd doen allerlei varianten hun intrede. Om de goederen droog te houden, worden opleggers eerst van een huif voorzien. Later worden grondstoffen in Containers geladen. En voor producten die koel bewaard moeten blijven, worden geïsoleerde opleggers ontwikkeld. In 1958 werden uitschuifbare aanhangwagens uitgevonden om nog meer in één keer te kunnen vervoeren. Al die modellen en afmetingen schreeuwen na een tijd om een specifieke regelgeving die de veiligheid tijdens het transport moet garanderen. De maximale wettelijke afmetingen voor opleggers worden vastgelegd op een lengte van 12 m, een hoogte 4m en een breedte 2,55 m. Voor koel- en diepvriestrailers geldt een maximale breedte van 2,60 m, omdat alle wanden minimaal 45 mm dik moeten zijn.



    Beschikbare soorten opleggers

    Verschillende opleggers kunnen voor transport achter de trekker worden gehangen. Huiftrailers zijn opleggers met een vaste zeilhuif. Tautliners hebben aan weerszijden een schuifzeil en een schuifdak om ook langs de boven- en zijkant te kunnen laden en lossen. Plywood opleggers hebben houten zijwanden en een vast dak. Coil trailers hebben een goot in het midden van de vloer. Megatrailers zijn binnenin 3 m hoog om grote stukken te kunnen vervoeren. Koeltrailers zijn rondom geïsoleerd. Kipopleggers zijn bedoeld om losgestorte producten al kippend te lossen. En de dubbeldek aanhangwagens, die vooral gebruikt worden om grootwarenhuizen te bevoorraden, hebben een laadruimte op twee etages.



    Specifieke kenmerken van geïsoleerde opleggers

    Sommige producten, zoals ijs, groenten, bloemen en sommige vloeistoffen, moeten op een bepaalde temperatuur worden vervoerd. Daarom worden ze op geïsoleerde opleggers geladen, waarvan de wanden en het dak gevuld zijn met polyurethaan schuim. Vooraan op de opleggers staan koelmotoren die voortdurend lucht in de laadruimte blazen. De temperatuur van de lucht kan variëren van -30 tot 30° C. Voor producten die onder het vriespunt bewaard moeten blijven, mogen geen trailers met huif of schuifzeilen worden ingezet.

    Wij hebben uw e-mail naar de voertuigaanbieder doorgeleid. Hartelijk dank voor de gebruikmaking van onze service. Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw e-mail. Probeer het a.u.b. later opnieuw. Er is een probleem opgetreden bij het indienen van uw verzoek. Controleer of u cookies hebt ingeschakeld in uw browser.

    Contacteer de aanbieder

     (optioneel)

    Privacy

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.