Dieplader opleggerFaymonville
MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Dieplader oplegger
Faymonville
MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Toestand
Nieuw
Locatie
Dortmund 

foto's tonen
Toon kaart
Basisgegevens
Prijs & locatie
- Locatie:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE

- Verhuur:
- is mogelijk
Bellen
Technische details
- Totaalgewicht:
- 49.500 kg
- Leeggewicht:
- 10.300 kg
- Maximaal laadgewicht:
- 39.200 kg
- Asconfiguratie:
- 3 assen
- Laadruimte lengte:
- 9.300 mm
- Laadruimtebreedte:
- 2.540 mm
- Laadruimtehoogte:
- 860 mm
- Ophanging:
- lucht
- Kleur:
- grijs
- Bandenmaten:
- 235/75 R 17.5
- Uitrusting:
- ABS
Details over het aanbod
- Advertentie-ID:
- A176-09-518
- Laatste aanpassing:
- op 06.11.2024
Omschrijving
Zwanenhals:
- Zwanenhals met achterwaartse afschuining ca. 750 mm x 10°
- 3 paar sjorogen (LC 5.000 daN)
- Hardhouten vloer, 30 mm dik
Lrodpju Hp Hrofx Adwju
Laadvloer:
- Laadvloer na de zwanenhals hydraulisch hef- en neerlaatbaar, lengte ca. 2.800 mm, met achterwaartse afschuining van ca. 1.000 mm x 8°
- Uitsparingen in het buitenframe van de laadvloer voor het inhaken van spanbanden (LC 2.000 daN)
- Hardhouten vloer ca. 48 mm dik, over de assen tranenplaat bekleding
Tweedeilige stalen oprijplaten:
- Een paar gegalvaniseerde, tweedeilige stalen oprijplaten ca. 2.750 + 1.400 x 800 mm met ca. 48 mm dik hardhouten bekleding
- Oprijplaten met hydraulisch op- en inklapbare delen, hydraulisch hefmechanisme en hydraulisch verschuifbaar
- Maximale belasting per paar: 40.000 kg
Assen, vering en banden:
- BPW-assen en ophanging, 2 starre assen, 1 naloopbestuurbare as
- Technische aslast: 12.000 kg
- Elektromagnetische achteruitrijblokkering via achteruitversnelling en handmatig te activeren
- Luchtvering met hef- en laadventiel
- Assengereedschap
- Banden 235/75 R 17.5 3PMSF
- TPMS bandenspanningscontrolesysteem volgens ECE R 141
Inclusief toebehoren:
- Eén reservewiel met houder vóór de frontwand
- 2" koningspen
- Een gegalvaniseerde stalen voorwand ca. 400 mm hoog
- Voor gele-rode luchtkoppelingen op gegalvaniseerde aansluitstrip
- 4 wielkeggen
- Gegalvaniseerde klapsteunen onder de afschuining van de laadvloer
- Houder voor een zwaailamp aan de achterzijde van de oplegger
- Afdekplaten voor het overbruggen van de ruimte tussen oprijplaten en laadvloer
- Witte reflecterende tape volgens EU-voorschriften aan de zijkant van de oplegger en rood aan de achterzijde
- Elektrisch-hydraulisch aggregaat achter onder de laadvloer
- Aan de zwanenhals en oprijplaten links en rechts steeds een houder voor waarschuwingsborden, incl. stekker
- Bedieningsventielen voor de oprijplaten aan de rechterkant van de oplegger
- Europese reflecterende borden (rood-geel) aan de achterzijde van de oplegger
- Handleiding en beschrijving op USB-stick
- Op de zwanenhals afneembare aluminium zijborden en achterbord ca. 2.440 x 400 mm
- De achterste, gegalvaniseerde steekrungen zijn afneembaar (opbouwlengte ca. 2.560 mm)
- Een elektrische lier met radiografische afstandsbediening ca. 5.400 kg trekkracht, incl. 9,5 mm sterke staalkabel, 24 m lang met kabelgeleiderol
- Geschroefde 5t ring voor het doorscheren van de lierkabel op de zwanenhals zonder omlooppoulie
- 2 paar WADER container pockets in de laadvloer voor één 20ft container
- 6 paar rongenhouders 100 x 50 mm in het buitenframe van de laadvloer
- Liftas op de vooras met besturing via TEBS E, afhankelijk van actuele asbelasting en beladingsstatus
- 7 paar verzonken sjorogen langs de centrale ligger (LC 5.000 daN)
- 1 paar verzonken sjorogen langs de centrale ligger achterop de afschuining (LC 10.000 daN)
- Op de tranenplaten op de zwanenhals en laadvloer een gelakte zandlaag als antislip
- Centrale vetsmering BEKAMAX (Pico) met standaardvet NLGI-2 en afneembare bescherming rondom de pomp
- Vier aan ca. 400 mm uittrekbare waarschuwingsborden ca. 423 x 423 mm
- Snelheidssticker 80 km/h achter en aan beide zijden
- Lastmanometer voor het bepalen van de aslasten incl. belastingdiagram
- HRM metallisatie (High Resistance Metallisation) van het buitenframe
- Volledige stalen constructie gestraald, daarna de zichtbare oppervlakken gemetalliseerd met ZINACOR 850 (zink 85% – aluminium 15%) thermisch verzinkt
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
- Zwanenhals met achterwaartse afschuining ca. 750 mm x 10°
- 3 paar sjorogen (LC 5.000 daN)
- Hardhouten vloer, 30 mm dik
Lrodpju Hp Hrofx Adwju
Laadvloer:
- Laadvloer na de zwanenhals hydraulisch hef- en neerlaatbaar, lengte ca. 2.800 mm, met achterwaartse afschuining van ca. 1.000 mm x 8°
- Uitsparingen in het buitenframe van de laadvloer voor het inhaken van spanbanden (LC 2.000 daN)
- Hardhouten vloer ca. 48 mm dik, over de assen tranenplaat bekleding
Tweedeilige stalen oprijplaten:
- Een paar gegalvaniseerde, tweedeilige stalen oprijplaten ca. 2.750 + 1.400 x 800 mm met ca. 48 mm dik hardhouten bekleding
- Oprijplaten met hydraulisch op- en inklapbare delen, hydraulisch hefmechanisme en hydraulisch verschuifbaar
- Maximale belasting per paar: 40.000 kg
Assen, vering en banden:
- BPW-assen en ophanging, 2 starre assen, 1 naloopbestuurbare as
- Technische aslast: 12.000 kg
- Elektromagnetische achteruitrijblokkering via achteruitversnelling en handmatig te activeren
- Luchtvering met hef- en laadventiel
- Assengereedschap
- Banden 235/75 R 17.5 3PMSF
- TPMS bandenspanningscontrolesysteem volgens ECE R 141
Inclusief toebehoren:
- Eén reservewiel met houder vóór de frontwand
- 2" koningspen
- Een gegalvaniseerde stalen voorwand ca. 400 mm hoog
- Voor gele-rode luchtkoppelingen op gegalvaniseerde aansluitstrip
- 4 wielkeggen
- Gegalvaniseerde klapsteunen onder de afschuining van de laadvloer
- Houder voor een zwaailamp aan de achterzijde van de oplegger
- Afdekplaten voor het overbruggen van de ruimte tussen oprijplaten en laadvloer
- Witte reflecterende tape volgens EU-voorschriften aan de zijkant van de oplegger en rood aan de achterzijde
- Elektrisch-hydraulisch aggregaat achter onder de laadvloer
- Aan de zwanenhals en oprijplaten links en rechts steeds een houder voor waarschuwingsborden, incl. stekker
- Bedieningsventielen voor de oprijplaten aan de rechterkant van de oplegger
- Europese reflecterende borden (rood-geel) aan de achterzijde van de oplegger
- Handleiding en beschrijving op USB-stick
- Op de zwanenhals afneembare aluminium zijborden en achterbord ca. 2.440 x 400 mm
- De achterste, gegalvaniseerde steekrungen zijn afneembaar (opbouwlengte ca. 2.560 mm)
- Een elektrische lier met radiografische afstandsbediening ca. 5.400 kg trekkracht, incl. 9,5 mm sterke staalkabel, 24 m lang met kabelgeleiderol
- Geschroefde 5t ring voor het doorscheren van de lierkabel op de zwanenhals zonder omlooppoulie
- 2 paar WADER container pockets in de laadvloer voor één 20ft container
- 6 paar rongenhouders 100 x 50 mm in het buitenframe van de laadvloer
- Liftas op de vooras met besturing via TEBS E, afhankelijk van actuele asbelasting en beladingsstatus
- 7 paar verzonken sjorogen langs de centrale ligger (LC 5.000 daN)
- 1 paar verzonken sjorogen langs de centrale ligger achterop de afschuining (LC 10.000 daN)
- Op de tranenplaten op de zwanenhals en laadvloer een gelakte zandlaag als antislip
- Centrale vetsmering BEKAMAX (Pico) met standaardvet NLGI-2 en afneembare bescherming rondom de pomp
- Vier aan ca. 400 mm uittrekbare waarschuwingsborden ca. 423 x 423 mm
- Snelheidssticker 80 km/h achter en aan beide zijden
- Lastmanometer voor het bepalen van de aslasten incl. belastingdiagram
- HRM metallisatie (High Resistance Metallisation) van het buitenframe
- Volledige stalen constructie gestraald, daarna de zichtbare oppervlakken gemetalliseerd met ZINACOR 850 (zink 85% – aluminium 15%) thermisch verzinkt
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Aanbieder
Opmerking: Registreer gratis of log in, om alle informatie te bekijken.
Geregistreerd sinds: 2007
Aanvraag sturen
Telefoon & Fax
+49 231 9... weergeven
Uw advertentie is succesvol verwijderd
Er is een fout opgetreden




























