• Home
  • Vorkheftrucks gebruikt: 6.803 aanbiedingen

Vorkheftrucks gebruikt

Stel enkele filters in om relevantere resultaten te krijgen.

Prijs op aanvraag
bj.  2006
7.950 Uren
B-2200 Herentals - Gebruikt
 
€ 18.950,- (€ 22.930,- Incl. BTW)
bj.  2017
121 Uren
B-2570 Duffel - Gebruikt, Extra verlichting
 
€ 2.250,- (€ 2.723,- Incl. BTW)
bj.  2001
B-3600 Genk - Gebruikt
€ 4.500,- (€ 5.445,- Incl. BTW)
bj.  1990
10.044 Uren
B-2490 Balen - Gebruikt
€ 16.900,- (BTW. Niet aantoonbaar)
bj.  2005
3.500 Uren
B-9150 Kruibeke - Gebruikt, Palletvork, Standverwarming
 
€ 3.750,- (€ 4.538,- Incl. BTW)
bj.  2007
B-2860 Sint-Katelijne-Waver - Gebruikt
 
Prijs op aanvraag
bj.  1992
B-8790 Waregem - Gebruikt
€ 19.000,- (BTW. Niet aantoonbaar)
bj.  2005
3.500 Uren
B-9150 Kruibeke - Gebruikt
 
Prijs op aanvraag
bj.  1995
12.689 Uren
B-8587 Spiere - Helkijn - Gebruikt
 
€ 2.000,- (€ 2.420,- Incl. BTW)
bj.  2000
1.923 Uren
B-2490 Balen - Gebruikt
€ 7.250,- (€ 8.773,- Incl. BTW)
bj.  2007
7.081 Uren
B-2490 Balen - Gebruikt
€ 3.199,- (BTW. Niet aantoonbaar)
bj.  1997
B-2580 Beerzel - Gebruikt, Cabine, Palletvork, Trekhaak, Uitschuifbare vork
 
Prijs op aanvraag
bj.  2016
B-9180 Moerbeke-Waas - Gebruikt
Prijs op aanvraag
bj.  2018
750 Uren
B-9180 Moerbeke-Waas - Gebruikt
Prijs op aanvraag
bj.  2018
600 Uren
B-9180 Moerbeke-Waas - Gebruikt
Prijs op aanvraag
bj.  2018
275 Uren
B-9180 Moerbeke-Waas - Gebruikt
€ 3.999,- (BTW. Niet aantoonbaar)
bj.  1996
677 Uren
B-2580 Beerzel - Gebruikt, Cabine, Extra verlichting, Palletvork, Trekhaak
 
Prijs op aanvraag
bj.  2017
1 Uren
B-5340 Sorée - Gebruikt, Cabine
 
Prijs op aanvraag
bj.  2018
50 Uren
B-5340 Sorée - Gebruikt, Cabine, Palletvork
 
Prijs op aanvraag
bj.  2019
205 Uren
B-5340 Sorée - Gebruikt, Cabine
 
    Uw zoekopdracht is succesvol opgeslagen. Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw zoekopdracht. Probeer het later opnieuw.

    Recent aanbod dat voldoet aan uw zoekcriteria.

    Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in

    Vorkheftrucks vereenvoudigen het werk in een logistieke omgeving

    Geschiedenis van de vorkheftrucks

    De ‘Truclifts’ van Clarks uit 1922 zijn de voorlopers van de vorkheftrucks die we nu kennen. In België worden vorkheftrucks in de volksmond trouwens nog altijd ‘Clarks’ genoemd. Vorkheftrucks verplaatsen goederen die aanvankelijk op stenen staan om ze gemakkelijk te kunnen tillen. Later worden er houten pallets ontwikkeld om de producten eenvoudiger te stapelen. Er zijn pallets in verschillende maten met aangepaste laadvermogens. Ook de vorkheftrucks zijn geëvolueerd. Vandaag kunnen ze zelfs uitgerust worden met extra hulpmiddelen om ruimer inzetbaar te zijn: klemmen om vaten te grijpen; een mand om personen te tillen; een kraanarm, enzovoort… Bekende producenten van vorkheftrucks zijn: Toyota, Mitsubishi, Caterpillar, Crown en Doosan.



    Vorkheftrucks voor binnen en buiten

    In grote magazijnen en distributiecentra worden dagelijks tonnen goederen verplaatst. Onmogelijk om dit manueel te doen. Bij de inrichting van de magazijnen wordt daarom vooral rekening gehouden met de ruimte die nodig is om overal gemakkelijk en snel met vorkheftrucks te geraken. Maar vorkheftrucks worden niet alleen binnen gebruikt. Ze worden ook buiten ingezet: bij het laden en lossen, op bedrijventerreinen en in het havengebied. Vorkheftrucks voor ‘indoor’ gebruik zijn uitgerust met een elektromotor, terwijl buiten dieselmotoren gebruikelijk zijn. Ook de banden voor buiten zien er anders uit. Op oneffen en soms zelfs natte terreinen is er meer grip nodig. De wielen voor buiten zijn daarom groter en de banden hebben een dieper profiel.



    De aankoop van vorkheftrucks

    Bij de aankoop van vorkheftrucks moet rekening worden gehouden met de gebruiksomgeving en het maximale laadvermogen. Ook de lengte van de mast is van belang. De mast wordt gevormd door de verticale stangen waaraan de vorken bevestigd zijn. De hoogte van de deuren of poorten van een magazijn bepalen de maximumhoogte van de ingeschoven mast. De maximale lengte van de uitgeschoven mast hangt dan weer af van de plafondhoogte in het magazijn. De hoogte van de stapelplaatsen bepaalt de maximale vorkhoogte. Meestal voorziet men een iets hogere vorkhoogte dan werkelijk nodig is om de banden te sparen en om te vermijden dat de mast doorbuigt.

    Wij hebben uw e-mail naar de voertuigaanbieder doorgeleid. Hartelijk dank voor de gebruikmaking van onze service. Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw e-mail. Probeer het a.u.b. later opnieuw.

    Contacteer de aanbieder

     (optioneel)