Minibus gebruikt

Stel enkele filters in om relevantere resultaten te krijgen.

€ 8.900,- (€ 10.769,- Incl. BTW)
630.000 km
et.  6/2005
B-3150 Haacht - Gebruikt, 100 kW (136 PK), Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro3, ABS
 
€ 61.900,- (€ 74.899,- Incl. BTW)
54 km
et.  3/2021
B-3150 Haacht - Gebruikt, 132 kW (179 PK), Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, ABS, Airconditioning, Standverwarming
 
€ 61.900,- (€ 74.899,- Incl. BTW)
B-3150 Haacht - Nieuw, 132 kW (179 PK), Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, ABS, Airconditioning, Standverwarming
 
€ 16.900,- (€ 20.449,- Incl. BTW)
500.305 km
et.  9/2013
B-3150 Haacht - Gebruikt, 95 kW (129 PK), Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, ABS, Airconditioning
 
€ 3.900,- (€ 4.719,- Incl. BTW)
454.170 km
et.  1/2005
B-3150 Haacht - Gebruikt, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro3, ABS, Standverwarming
 
€ 5.900,- (€ 7.139,- Incl. BTW)
516.889 km
et.  9/2004
B-3150 Haacht - Gebruikt, 154 kW (209 PK), Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro3, ABS, Standverwarming
 
€ 8.900,- (€ 10.769,- Incl. BTW)
306.300 km
et.  6/2003
B-9150 Kruibeke - Gebruikt, 100 kW (136 PK), Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro3
 
Prijs op aanvraag
425.078 km
et.  7/2013
B-3150 Haacht - Gebruikt, 95 kW (129 PK), Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, ABS, ESP
 
Prijs op aanvraag
302.420 km
et.  8/2013
B-3150 Haacht - Gebruikt, 95 kW (129 PK), Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, ABS, Airconditioning
 
€ 16.900,- (€ 20.449,- Incl. BTW)
567.233 km
et.  5/2013
B-3150 Haacht - Gebruikt, 95 kW (129 PK), Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro5, ABS, Airconditioning
 
€ 3.900,- (€ 4.719,- Incl. BTW)
505.500 km
et.  5/2001
B-9150 Kruibeke - Gebruikt, Transmissie: Handmatig, Standverwarming
 
€ 1.200,- (BTW. Niet aantoonbaar)
760.000 km
et.  3/1998
B-9150 Kruibeke - Gebruikt, Transmissie: Automatisch
 
€ 8.900,- (€ 10.769,- Incl. BTW)
455.200 km
et.  3/2005
B-9150 Kruibeke - Gebruikt, 100 kW (136 PK), Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro3
 
€ 8.900,- (€ 10.769,- Incl. BTW)
551.000 km
et.  1/2004
B-9150 Kruibeke - Gebruikt, Diesel, Euro2
 
€ 69.900,- (€ 84.579,- Incl. BTW)
265 km
B-3150 Haacht - Nieuw, 100 kW (136 PK), Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, ABS, Airconditioning, Standverwarming
 
€ 69.900,- (€ 84.579,- Incl. BTW)
265 km
et.  4/2021
B-3150 Haacht - Gebruikt, 100 kW (136 PK), Transmissie: Automatisch, Diesel, Euro6, ABS, Airconditioning, Standverwarming
 
€ 8.900,- (€ 10.769,- Incl. BTW)
409.790 km
et.  8/1997
B-3150 Haacht - Gebruikt, Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro2, ABS, Standverwarming
 
€ 2.300,- (BTW. Niet aantoonbaar)
172.400 km
et.  2/2006
B-2050 Antwerpen - Gebruikt, 63 kW (86 PK), Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro3, Trekhaak
 
€ 11.900,- (€ 14.399,- Incl. BTW)
337.607 km
et.  3/2006
B-3150 Haacht - Gebruikt, 100 kW (136 PK), Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro3, ABS, Standverwarming
 
€ 11.900,- (€ 14.399,- Incl. BTW)
597.918 km
et.  3/2008
B-3150 Haacht - Gebruikt, 110 kW (150 PK), Transmissie: Handmatig, Diesel, Euro4, ABS, Airconditioning
 
    Meer informatie over brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe wagens kan worden geraadpleegd in de TECHNICAR database op de site van de FEBIAC: www.febiac.be.
    Uw zoekopdracht is succesvol opgeslagen. Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw zoekopdracht. Probeer het later opnieuw.
    U hebt nog niet gevonden wat u zocht? Ontvang de laatste aanbiedingen voor uw zoekopdracht per e-mail. Bewaar uw filterselectie met slechts één klik.

    U ontvangt per e-mail de nieuwste aanbiedingen die aan uw zoekopdracht voldoen. Deze service kan op elk moment worden geannuleerd.

    Vul a.u.b. een geldig e-mailadres in

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

    Het gebruik van de minibus

    De minibus is een bus die meer passagiers kan vervoeren dan een grote personenwagen, maar minder dan een volwaardige bus. Ideaal dus om kleine groepen op een comfortabele manier te vervoeren. Er zijn tal van bedrijven en instellingen die hiervan gebruik maken zeker omdat de minibus goedkoper is dan een volwaardige bus of Touringcar en praktischer dan een personenwagen. De meest voorkomende toepassingen zijn de belbus binnen het openbaar vervoer, de transit wagen op luchthavens, de schoolbus, de bedrijfsbus of als taxi. Afhankelijk van de grootte van de groep kunnen kleine of grotere minibussen gekozen worden zodat altijd voor een optimale efficiëntie gekozen wordt.



    De opbouw van de minibus

    Er bestaan drie types opbouw van de minibus, waarbij de constructie op maat het meest voorkomend is binnen de Benelux. Een eerste mogelijkheid is de minibus die gebaseerd is op het chassis van een vrachtwagen, maar waarbij een achterdeel is gebouwd met als doel passagiers te vervoeren. Dit type komt vooral voor in Amerika en wordt daar veelvuldig ingezet als schoolbus. Een tweede type betreft een omgebouwde bestelwagen. Hierbij ziet de minibus er hetzelfde uit als de originele bestelwagen, met dat verschil dat de laadruimte voorzien is van zitplaatsen. Een voorbeeld hiervan is een minibus gebaseerd op een Ford Transit. Een derde type is de constructie op maat. Hierbij wordt de bus ontworpen zoals dat voor een personenwagen geldt of een vrachtwagen.



    Welke minibus is een goede keuze?

    Heel wat merken voeren minibussen aan binnen hun assortiment. Dit kunnen zowel constructies op maat zijn als omgebouwde bestelwagens. Bij Mercedes-Benz is de Vito erg populair in de minibus variant. Deze wordt vaak ingezet door taxibedrijven. Daarnaast doen ook de Fiat Ducato en de Ford Transit het erg goed. Een iets grotere minibus is terug te vinden bij Iveco. De Rapido van Iveco biedt maar liefst een zitplaats aan 34 mensen, daar waar de meeste modellen van Mercedes-Benz het aantal passagiers beperken tot 17.

    Wij hebben uw e-mail naar de voertuigaanbieder doorgeleid. Hartelijk dank voor de gebruikmaking van onze service. Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw e-mail. Probeer het a.u.b. later opnieuw.

    Contacteer de aanbieder

     (optioneel)

    Protection

    Erreur: impossible de charger Recaptcha.

    Veuillez compléter le captcha, puis soumettre à nouveau votre demande. Merci.