Plattewagen met zeilDAF
FA LF 210 8t Pritsche/Plane+LBW
Plattewagen met zeil
DAF
FA LF 210 8t Pritsche/Plane+LBW
Vaste prijs zonder BTW
€ 39.900
(€ 47.481 bruto)
Toestand
Gebruikt
Locatie
Heilbronn 

foto's tonen
Toon kaart
Basisgegevens
Prijs & locatie
Vaste prijs zonder BTW
€ 39.900
(€ 47.481 bruto)
- Locatie van verkoper:
- Alexander-Baumann-Str. 70, 74078 Heilbronn, Duitsland
Bellen
Technische details
- Kilometerstand:
- 30.158 km
- Vermogen:
- 157 kW (213,46 pk)
- Eerste registratie:
- 12/2022
- Totaalgewicht:
- 8.000 kg
- Brandstoftype:
- diesel
- Kleur:
- wit
- Asconfiguratie:
- 2 assen
- Volgende keuring (TÜV):
- 12/2024
- Soort overbrenging:
- mechanisch
- Emissieklasse:
- Euro 6
- Laadruimtebreedte:
- 2.475 mm
- Laadruimte lengte:
- 6.100 mm
- Laadruimtehoogte:
- 2.400 mm
- Uitrusting:
- ABS, airconditioning, compressor, elektronisch stabiliteitsprogramma (ESP), laadklep, roetfilter
Details over het aanbod
- Advertentie-ID:
- A143-23-957
- Referentienummer:
- 1104672
- Laatste aanpassing:
- op 18.10.2025
Omschrijving
Voertuigomschrijving:
- Wielbasis 4,30 m / achteroverbouw 2,08 m
- Achter: 5,00 t, luchtvering, SR5.14
- FGG chassisgewicht max. 7490 kg
- H3279WHTE
- Achterasoverbrenging 3,73
- Bestuurdersstoel: luchtgeveerd
- Emissieklasse Euro 6
- AdBlue®-tank 25 l, rechter chassiszijkant
- 6-traps handgeschakelde versnellingsbak 6S800 OD, 6,58-0,78
- Motor PX-5, 157 kW/213 pk.
- Verstelbare dakspoiler
- Voor: 3,60 t, HD paraboolvering, F36
- Geschikt voor gebruik met dissel, typeplaatje, tot max. toegestaan treingewicht
- Handgeschakelde versnellingsbak, 6 versnellingen
- F1,215/75R17.5
- R1,215/75R17.5
Cabine, exterieur:
- Centrale vergrendeling met buitlichtcontrolefunctie
- Lichtdoorlatende groene zonneklep boven de voorruit
- Halogeenkoplampen met dubbel reflector en stootvast Lexan-lensglas
Aerodynamica:
- De vorm van de verstelbare dakspoiler zorgt voor een aerodynamische luchtstroom tussen de cabine en de opbouw of oplegger
Cabine, interieuruitrusting:
- Dubbele passagiersbank met velours bekleding. Beide stoelen met hoofdsteun en driepuntsgordel, opbergruimte onder de buitenste zitting
- Handmatig geregelde airconditioning met recirculatiefunctie
Communicatie en rijmanagement:
- Snelheidsbegrenzer ingesteld op 85 km/u nominaal. De tolerantie maakt een maximale voertuigsnelheid van 88,5 km/u mogelijk
- Digitale (intelligente) tachograaf VDO DTCO met GNSS-ontvanger (Global Navigation Satellite System) en DSRC-eenheid (Dedicated Short Range Communication), conform EU-verordening bijlage 1C tachograaf
Kdodsqzfizspfx Abfsu
- Radio/USB-speler. Audiosysteem met 2 luidsprekers
Veiligheid en bescherming:
- Akoestisch achteruitrijwaarschuwingssysteem met bypass-schakelaar
Ophanging en assen:
- Enkelvoudig vertraagde aangedreven achteras, type SR 5.14, met elektronisch geregelde tweebalg luchtvering, inclusief schokdempers en stabilisator. Technisch toegestane belasting 5,00 t
- Vooras type F36. Heavy Duty-paraboolvering, inclusief schokdempers en stabilisator. Technisch toegestane belasting 3,6 t
Aandrijflijn:
- Aangedreven achteras met mechanisch differentieelslot
- Motor PX-5, 4-cilinder dieselmotor, 4,5 liter. Vermogen 157 kW (213 pk) bij 2300 tpm. Max. koppel 850 Nm bij 1200-1500 tpm
Remsysteem:
- Parkeerrembediening met testpositie
Aanhangeruitrusting:
- Elektrische aansluiting voor aanhanger (24 V) met twee 7-polige stekkers. Een extra 7-polige stekker voor aansluiting van het EBS-systeem van de aanhanger/oplegger
- Pneumatische aansluiting voor aanhanger met draaikoppelingen
- Disselbalk, D-waarde 85 kN, Dc-waarde 70 kN, V-waarde 25 kN. Trekhaak D-waarde 85 kN. Balk en trekhaak gemonteerd op het chassis
- Geschikt voor gebruik met dissel, typeplaatje, tot maximaal toelaatbaar treingewicht
Opbouw en opbouwvoorbereiding:
- LED-zijmarkeringslichten
- Aansluitstekker voor laadklepbediening op chassis (A088). Elektrische signalen voor vergrendeling van de cabinekantelfunctie en motorbedrijf. Stroomvoorziening 24 V via contact. Reservekabel naar dashboard. Inclusief dashboardindicatoren voor actieve laadklepbediening en laadklep beneden, evenals een startsignaalonderbreking met blokkering van de starter bij geopende laadklep
- Opbouwbevestiging BAM 1, met beugeltype B, als losse onderdelen geleverd. Vanaf productieweek 2019-45 wordt de eerste beugel (degene die het dichtst bij de cabine zit) aan beide zijden van het chassis vooraf gemonteerd
Totaalgewicht en totaal trekgewicht:
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
- Wielbasis 4,30 m / achteroverbouw 2,08 m
- Achter: 5,00 t, luchtvering, SR5.14
- FGG chassisgewicht max. 7490 kg
- H3279WHTE
- Achterasoverbrenging 3,73
- Bestuurdersstoel: luchtgeveerd
- Emissieklasse Euro 6
- AdBlue®-tank 25 l, rechter chassiszijkant
- 6-traps handgeschakelde versnellingsbak 6S800 OD, 6,58-0,78
- Motor PX-5, 157 kW/213 pk.
- Verstelbare dakspoiler
- Voor: 3,60 t, HD paraboolvering, F36
- Geschikt voor gebruik met dissel, typeplaatje, tot max. toegestaan treingewicht
- Handgeschakelde versnellingsbak, 6 versnellingen
- F1,215/75R17.5
- R1,215/75R17.5
Cabine, exterieur:
- Centrale vergrendeling met buitlichtcontrolefunctie
- Lichtdoorlatende groene zonneklep boven de voorruit
- Halogeenkoplampen met dubbel reflector en stootvast Lexan-lensglas
Aerodynamica:
- De vorm van de verstelbare dakspoiler zorgt voor een aerodynamische luchtstroom tussen de cabine en de opbouw of oplegger
Cabine, interieuruitrusting:
- Dubbele passagiersbank met velours bekleding. Beide stoelen met hoofdsteun en driepuntsgordel, opbergruimte onder de buitenste zitting
- Handmatig geregelde airconditioning met recirculatiefunctie
Communicatie en rijmanagement:
- Snelheidsbegrenzer ingesteld op 85 km/u nominaal. De tolerantie maakt een maximale voertuigsnelheid van 88,5 km/u mogelijk
- Digitale (intelligente) tachograaf VDO DTCO met GNSS-ontvanger (Global Navigation Satellite System) en DSRC-eenheid (Dedicated Short Range Communication), conform EU-verordening bijlage 1C tachograaf
Kdodsqzfizspfx Abfsu
- Radio/USB-speler. Audiosysteem met 2 luidsprekers
Veiligheid en bescherming:
- Akoestisch achteruitrijwaarschuwingssysteem met bypass-schakelaar
Ophanging en assen:
- Enkelvoudig vertraagde aangedreven achteras, type SR 5.14, met elektronisch geregelde tweebalg luchtvering, inclusief schokdempers en stabilisator. Technisch toegestane belasting 5,00 t
- Vooras type F36. Heavy Duty-paraboolvering, inclusief schokdempers en stabilisator. Technisch toegestane belasting 3,6 t
Aandrijflijn:
- Aangedreven achteras met mechanisch differentieelslot
- Motor PX-5, 4-cilinder dieselmotor, 4,5 liter. Vermogen 157 kW (213 pk) bij 2300 tpm. Max. koppel 850 Nm bij 1200-1500 tpm
Remsysteem:
- Parkeerrembediening met testpositie
Aanhangeruitrusting:
- Elektrische aansluiting voor aanhanger (24 V) met twee 7-polige stekkers. Een extra 7-polige stekker voor aansluiting van het EBS-systeem van de aanhanger/oplegger
- Pneumatische aansluiting voor aanhanger met draaikoppelingen
- Disselbalk, D-waarde 85 kN, Dc-waarde 70 kN, V-waarde 25 kN. Trekhaak D-waarde 85 kN. Balk en trekhaak gemonteerd op het chassis
- Geschikt voor gebruik met dissel, typeplaatje, tot maximaal toelaatbaar treingewicht
Opbouw en opbouwvoorbereiding:
- LED-zijmarkeringslichten
- Aansluitstekker voor laadklepbediening op chassis (A088). Elektrische signalen voor vergrendeling van de cabinekantelfunctie en motorbedrijf. Stroomvoorziening 24 V via contact. Reservekabel naar dashboard. Inclusief dashboardindicatoren voor actieve laadklepbediening en laadklep beneden, evenals een startsignaalonderbreking met blokkering van de starter bij geopende laadklep
- Opbouwbevestiging BAM 1, met beugeltype B, als losse onderdelen geleverd. Vanaf productieweek 2019-45 wordt de eerste beugel (degene die het dichtst bij de cabine zit) aan beide zijden van het chassis vooraf gemonteerd
Totaalgewicht en totaal trekgewicht:
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Aanbieder
Opmerking: Registreer gratis of log in, om alle informatie te bekijken.
Geregistreerd sinds: 2008
Aanvraag sturen
Telefoon & Fax
+49 7131 ... weergeven
Uw advertentie is succesvol verwijderd
Er is een fout opgetreden