Vrachtwagens verkopen tegen de beste prijs

Vrachtwagens verkopen tegen de beste prijs

Vrachtwagens verkopen tegen de beste prijs

vanaf 2,79 EUR*

verkoop
commissievrij

*per advertentie/maand

Uw zoekopdracht is succesvol opgeslagen. Er is een fout opgetreden bij het opslaan van uw zoekopdracht. Probeer het later opnieuw. Er is een probleem opgetreden bij het indienen van uw verzoek. Controleer of u cookies hebt ingeschakeld in uw browser.

Chassis gebruikt

Stel enkele filters in om relevantere resultaten te krijgen.

U ontvangt per e-mail de nieuwste aanbiedingen die aan uw zoekopdracht voldoen. Deze service kan op elk moment worden geannuleerd.

Fout: Kon Recaptcha niet laden.

Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

€ 5.000,- (€ 6.050,- Incl. BTW)
762.028 km
et.  1/2009
B-2030 Antwerpen
Ends: 12.07.2022 00:00
Veiling, Diesel
€ 9.750,- (€ 11.798,- Incl. BTW)
959.000 km
et.  6/1999
B-3960 Bree
Gebruikt, Diesel
€ 88.452,- (€ 107.027,- Incl. BTW)
124.000 km
et.  2/2016
B-8460 Oudenburg
Gebruikt, Diesel
€ 16.700,- (€ 20.207,- Incl. BTW)
431.081 km
et.  12/2005
B-3960 Bree
Gebruikt
€ 13.500,- (€ 16.335,- Incl. BTW)
264.000 km
et.  5/2007
B-3960 Bree
Gebruikt, Diesel
€ 8.500,- (€ 10.285,- Incl. BTW)
176.000 km
et.  2/2010
B-2800 Mechelen
Gebruikt
€ 2.900,- (€ 3.509,- Incl. BTW)
119.522 km
et.  5/1994
B-8830 Hooglede-Gits
Gebruikt
Prijs op aanvraag
22.651 km
et.  1/2013
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
Gebruikt
€ 17.172,- (€ 20.778,- Incl. BTW)
676.760 km
et.  3/1999
B-8460 Oudenburg
Gebruikt, Diesel
€ 15.750,- (€ 19.058,- Incl. BTW)
264.549 km
et.  9/2000
B-3960 Bree
Gebruikt

Meteen meer vrachtwagens verkopen

Meteen meer vrachtwagens verkopen

vanaf 2,79 EUR*

verkoop commissievrij

*per advertentie/maand

*per advertentie/maand

€ 30.900,- (€ 37.389,- Incl. BTW)
274.679 km
et.  3/2009
B-3960 Bree
Gebruikt
€ 56.052,- (€ 67.823,- Incl. BTW)
63.295 km
B-8460 Oudenburg
Gebruikt, Diesel
€ 131.652,- (€ 159.299,- Incl. BTW)
B-8460 Oudenburg
Nieuw, Diesel
€ 11.990,- (€ 14.508,- Incl. BTW)
361.000 km
et.  5/1993
B-3960 Bree
Gebruikt, Diesel
€ 7.950,- (€ 9.620,- Incl. BTW)
337.000 km
et.  3/1994
B-2235 Hulshout
Gebruikt
Prijs op aanvraag
32.205 km
et.  9/1991
B-2560 Kessel
Gebruikt, Diesel
€ 32.292,- (€ 39.073,- Incl. BTW)
B-8460 Oudenburg
Nieuw, Diesel
€ 17.250,- (€ 20.873,- Incl. BTW)
969.278 km
et.  9/2011
B-3600 Genk
Gebruikt, Diesel
€ 18.250,- (€ 22.083,- Incl. BTW)
893.898 km
et.  3/2012
B-3600 Genk
Gebruikt, Diesel
€ 61.452,- (€ 74.357,- Incl. BTW)
692.000 km
et.  1/2017
B-8460 Oudenburg
Gebruikt, Diesel
    U hebt nog niet gevonden wat u zocht? Ontvang de laatste aanbiedingen voor uw zoekopdracht per e-mail. Bewaar uw filterselectie met slechts één klik.

    U ontvangt per e-mail de nieuwste aanbiedingen die aan uw zoekopdracht voldoen. Deze service kan op elk moment worden geannuleerd.

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

    Bewaar e-mail en u zult wijzigingen in de prijs of beschikbaarheid van de aanbieding gemakkelijk per e-mail ontvangen.

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.

    Naar keus met of zonder cabine

    Een vrachtwagen chassis is een onderstel van een vrachtwagen, klaar om mee weg te rijden, maar nog zonder opbouw. De onderdelen die voor de aandrijving zorgen, zoals de motor, de versnellingsbak en de brandstoftank, zijn er al op bevestigd. Een ook gekende benaming hiervoor is "rijdend chassis".



    Een carrosseriebouwer monteert later een opbouw op het vrachtauto chassis. Zo’n chassis gaat vooral naar bussenbouwers, zoals het Belgische Jonckheere, die de uiteindelijke bus onder eigen merknaam weer doorverkopen.

    Meestal wordt een chassis voor een vrachtauto compleet met cabine geleverd, waarna de koper zelf zorgt voor het plaatsen van een opbouw, zoals een laadbak of een al dan niet gesloten laadruimte. De meeste fabrikanten zoals DAF, Iveco en Renault, leveren ook een chassis met cabine als bestelauto.



    Stalen chassis in de vorm van een ladder

    Een vrachtwagen chassis heeft meestal twee langsliggers, die met dwarsverbindingen aan elkaar zijn gemaakt. Vanwege de vorm heet het daarom een ladderchassis.

    Meestal wordt het chassis gemaakt met stalen U-profielen. Sommige fabrikanten, zoals Mercedes-Benz, gebruiken voor enkele types rechthoekige kokerprofielen. Andere leveranciers passen weer H-profielen toe. Een chassis met cabine voor bestelwagens heeft in het algemeen dubbele O-profielen.

    Personenwagens zijn niet gebouwd op een chassis, maar hebben een zelfdragende carrosserie. Ze worden altijd compleet geleverd om ze als uniek exemplaar te kunnen identificeren. Een vrachtauto chassis heeft altijd een chassisnummer voor die identificatie.

    Wij hebben uw e-mail naar de voertuigaanbieder doorgeleid. Hartelijk dank voor de gebruikmaking van onze service. Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw e-mail. Probeer het a.u.b. later opnieuw. Er is een probleem opgetreden bij het indienen van uw verzoek. Controleer of u cookies hebt ingeschakeld in uw browser.

    Contacteer de aanbieder

     (optioneel)

    Privacy

    Fout: Kon Recaptcha niet laden.

    Vul de captcha in en dien uw verzoek opnieuw in. Dank je.